خبرگزاری کار ایران

دعوت ستاره فوتبال از رییس جمهور برای مراسم عروسی‌اش

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۶۵

مسعود اوزیل، ستاره آرسنال از رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهوری ترکیه دعوت کرده که در مراسم عروسی‌اش شرکت کند و او هم قصد حضور در این مراسم را دارد.

به گزارش ایلنا، اوزیل به همراه نامزدش، امینه گولشه هفته گذشته در فرودگاه آتاترک استانبول با اردوغان دیدار کرده و با او شخصا در این باره صحبت کرده است.

این خبر از سوی حزب عدالت و توسعه ترکیه در توییتر منتشر شده است. آنها عکسی از این دیدار را هم انتشار داده‌اند. در این توییت نوشته شده که اردوغان دعوت اوزیل را پذیرفته است.

اوزیل در آلمان متولد شده اما والدین او اهل ترکیه هستند و خانواده‌اش هم در ترکیه زندگی می‌کنند. او پیش از جام جهانی عکسی با اردوغان انداخت که حواشی بسیاری را به وجود آورد.

او در نهایت پس از انتقادات تند رسانه‌ها از تیم ملی آلمان کناره‌گیری کرد و گفت که «نژادپرستی و بی‌احترامی» رسانه‌ها دلیل خداحافظی او از تیم ملی آلمان بوده است.

او پس از حذف آلمان از جام جهانی بیانیه تندی منتشر کرد و در آن نوشت که دیگر حاضر نیست نقش قربانی را بازی کند.

حالا پس از دعوت از اردوغان برای مراسم عروسی‌اش، در آلمان دوباره از او انتقاد شده است. جم اوزدمیر، سیاست‌مدار آلمانی گفته است: «به نظرم این کار او مناسب نیست.»

تاریخ عروسی اوزیل هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز