خبرگزاری کار ایران

رییس کل بیمه مرکزی خبر داد:

تشکیل پرونده بیمه برای 10 هزار واحد مسکونی در استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۴۸

رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه بسیاری از شهرهای استان گلستان دارای بیمه سیل و زلزله بوده اند، گفت: پس از ارزیابی میزان خسارت ها، برای 10 هزار واحد مسکونی که بیمه داشته اند، پرونده تشکیل شده و بیمه مرکزی نسبت به آن ها متعهد است.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، غلامرضا سلیمانی با اشاره به خسارت های زیاد ناشی از سیل استان مازندران و گلستان، از تلاش و اهتمام بیمه مرکزی برای جبران هرچه سریع تر خسارات سیل زدگان خبر داد و گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل، گروه های بیمه در مناطق سیل زده مستقر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بخشی از خسارات سیل زدگان پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.

سلیمانی در خصوص سیل زدگان شرق استان مازندران، گفت:  حدود هزار پرونده نیز برای سیل زدگان این منطقه  تشکیل شده است که بخشی از آن پرداخت شده و مابقی نیز با توجه به میزان خسارت پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه خسارت آن دسته از خودروهایی که بیمه شخص ثالث دارند پرداخت می شود، افزود: با وجود اینکه بیمه نسبت به خودروهایی که بیمه بدنه ندارند تعهدی ندارد، اما تمهیداتی اندیشیده شده است که بخشی از خسارت ها به صاحبان اینگونه خودروهای آسیب دیده، پرداخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز