خبرگزاری کار ایران

کنداکتور امروز

شروع مجدد لیگ یک در پایان فیفا دی / بازگشت هیجان به قاره سبز

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۴۷

مسابقات فوتبال در ایران و جهان با پایان ایام تعطیلات فیفا مجددا از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیفا دی اخیر فرصت مناسبی بود تا دو هفته از مسابقات مرحله مقدماتی یورو 2020 به انجام برسد و سایر تیم‌های ملی فوتبال نیز در بازی‌های دوستانه خود را محک بزنند.

در کنار این مسابقات تیم‌های باشگاهی استراحت کوتاهی داشتند و از امروز به صورت رسمی در اروپا بازی‌های باشگاهی پیگیری می‌شود.

برنامه مسابقات امروز را مشاهده می‌کنید:

هفته بیست و سوم لیگ برتر

17:00 / ماشین‌سازی‌تبریز  -  فولاد

17:00 / پدیده شهر خودرو  - پارس جنوبی جم

* وقفه کوتاه مسابقات لیگ ایران با فشردگی که در سال ۹۷ داشت، روز گذشته با برگزاری دو مسابقه شروع شد و امروز هم دو بازی در تبریز و مشهد به انجام می‌رسد. بازی پدیده با پارس جنوبی فرصت مناسبی است تا شاگردان یحیی گل محمدی همچنان در کورس باشند و به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

هفته بیست و نهم لیگ دسته یک

15:45 / شهرداری تبریز  -  فجر سپاسی

16:15 / سرخپوشان پاکدشت  -  مس کرمان

16:15 / مس رفسنجان  -  شهرداری ماهشهر

16:15 / ملوان  -  بادران تهران

16:15 / قشقایی شیراز  -  نود ارومیه

16:15 / خونه به خونه  -  گل ریحان البرز

17:00 / کارون اروند خرمشهر -  آلومینیوم اراک

* در مسابقات لیگ دسته اول آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز فرصت مناسبی دارند تا در هفته استراحت گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

هفته بیست و نهم لالیگا 

00:30 / خیرونا  -  بیلبائو

* جدال دو تیم میان جدولی اگر با برتری میزبان همراه باشد تنها می‌توانند به رتبه هفتم صعود کنند و در محدوده کسب سهمیه لیگ اروپا توقف کنند.

هفته بیست و نهم سری آ 

00:00 / کیه وو  -  کالیاری

* کالیاری در رده چهاردهم جدال با تیم قعرنشین را پیش رو دارد و در صورت برتری در این مسابقه، سقوط میزبان به دسته پایین‌تر را محتمل‌تر می‌کند.

هفته بیست و هفتم بوندسلیگا 

00:00 / هافن هایم  -  بایرلورکوزن

* لورکوزن برای حفظ جایگاهی در کنار پنج تیم بالاترین جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز خارج از خانه دارد. هافینهایم اگر برنده این بازی باشد به یک امتیازی رده ششم می‌رسد.

هفته سی‌ام لوشامپیونا 

00:15 / رن  -  لیون

* با فاصله 20 امتیازی که پاری سن ژرمن با بیل رده دومی ایجاد کرده، جنگ نایب قهرمانی داغ‌تر شده و لیون برای نزدیک ماندن به لیل باید برنده بازی امشب باشد.

هفته سی و نهم چمپیونشیپ انگلیس

00:30 / وست برومویچ  -  بیرمنگام

* هفت هفته مانده به پایان مسابقات فصل، وست برومویچ رده چهارمی میزبان بیرمنگامی است که در میانه جدول رتبه سیزدهم را در اختیار دارد. وست بروم با صدر جدول که در اختیار نوریچ سیتی است، 11 امتیاز فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز