خبرگزاری کار ایران

اتفاق تلخ برای مهاجم ایرانی؛

خانه نشینی 5 هفته‌ای برای سامان قدوس

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۱۸

ستاره ایرانی آمیان 5 هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس به عنوان یکی از ستاره های کلیدی آمیان در بازگشت از جام ملت های 2019 امارات توانسته بود دوباره به همان بازیکنی تبدیل شود که کریستوفر پلیسیر و طرفداران این باشگاه انتظار داشتند. در حالی که سامان در پست های متفاوت تهاجمی برای آمیان به میدان می رفت در آستانه جدال حساس با بوردو در لیگ یک فرانسه درد شدید آپاندیس سامان را روانه بیمارستان و اتاق عمل کرد.

به نوشته سایت اکیپ مهاجم ملی پوش ایرانی آمیان در حدود دو و نیم ساعت زیر تیغ جراحان قرار گرفت تا خارج کردن آپاندیس از بدن این بازیکن برای نزدیک به پنج هفته سامان را از ترکیب تیم دور و خانه نشین کند. به ادعای اکیپ، با این اتفاق غیرمنتظره قدوس تنها به بازی های پایانی فصل جاری می رسد و این نمی تواند خبر خوبی برای سرمربی و طرفداران آمیان باشد.

سامان قدوس در اولین سال از حضور در باشگاه آمیان عملکرد خوبی از خود در لیگ یک فرانسه نشان داد تا جایی که جزو 5 تا 6 بازیکن تاثیرگذار آمیان در جدول ارزشمندترین بازیکنان قرار داشت. چهار بار گلزنی و شش بار هم پاس گل داد اما با این وجود آمیان از جایگاه چندان مطمئنی در انتهای جدول لیگ یک فرانسه برای بقا برخوردار نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز