خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت شیرین عبدالوهاب از خوانندگی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۷۶

اتحادیه موسیقی دانان مصر در بیانیه ای از تصمیم خود برای ممنوعیت خوانندگی شیرین عبد الوهاب خبر داد. این تصمیم از روز پنجشنبه (۲۱ مارس) به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش  ایلنا، طارق محمود وکیل دادگستری در نامه ای خطاب به دبیر کل اتحادیه موسیقی دانان خواستار ممنوعیت کامل شیرین از فعالیت خوانندگی شد.

طارق محمود گفت "شیرین عبد الوهاب همواره در کنسرت هایش در داخل و خارج به دولت و مردم مصر توهین می کند و سیمای توهین آمیزی برای هنر مصری است. او در جریان اجرای کنسرت های داخل و خارج چندین اشتباه بزرگ مرتکب شده است".

سمیر صبری وکیل دادگستری روز پنجشنبه (۲۱ مارس) شکایت فوری علیه شیرین به دادستان کل مصر تقدیم کرد و شیرین را به "توهین به مصر و انتشار اخبار دروغ" متهم کرد.

او گفت "در حالیکه همه دستگاه های حکومتی برای احیای نقش فرهنگی مصر در جهان می کوشند و با برگزاری جشنواره و همایش های بین المللی در پی تشویق سرمایه گذاری و توسعه کشور هستند شیرین عبد الوهاب همه این ارزش ها را زیر پا گذاشته است".

صبری افزود "شیرین در کنسرت خود در بحرین به مصر توهین کرد و گفت "من اینجا آزادانه سخن می گویم چرا که در مصر کسانی که حرف می زنند بازداشت می شوند".

صبری خاطر نشان کرد "شیرین احتمالا با یک حکم ده ساله به زندان می رود و اتهامات او انتشار اخبار دروغ و ارتباط گیری با خارج و در اختیار قرار دادن اطلاعات دروغ به گروه های مشکوک مخالف حکومت هستند".

البته به دنبال اعلام خبر ممنوعیت فعالیت هنری اش هنوز هیچ بیانیه یا نشست مطبوعاتی از سوی شیرین منتشر نشده است.

شیرین چندین بار به دلیل تمسخر با مشکل مواجه شده است.

منبع: ایران آرت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز