خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مسافری شرکت راه آهن خبر داد:

یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی با قطار در سطح کشور جا‌به‌جا شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۶۵

مدیرکل مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: طی روزهای ۲۴ اسفند گذشته تا امروز هفتم فروردین ماه یک میلیون و ۱۲۰ هزار مسافر نوروزی با دو هزار و ۶۳۰ قطار در سطح شبکه ریلی ایران جا به جا شده اند.

به گزارش ایلنا، علی کاظمی منش در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هماهنگی فراهم شدن امکان سفر ریلی زائران عتبات عالیات در مسیر ریلی مشهد - خرمشهر، افزود: بر این اساس در شاخص جا‌به‌جایی مسافران نوروزی امسال تا کنون سه و نیم درصد رشد نسبت به مدت مشابه محقق شده است.

وی هدف اصلی شرکت راه آهن را رقم زدن سفر ایمن برای مسافران ذکر و بیان کرد: همه قطارهای مسافربری امسال در سطح کشور طبق برنامه خدمت‌رسانی کرده‌اند.

دبیر ستاد نوروزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران همچنین به راه‌اندازی قطار در مسیرهای جدید اشاره و بیان کرد: نوروز امسال قطارهای پرسرعت در مسیرهای ریلی تهران - همدان، تهران - رشت، تهران - ارومیه و تبریز- وان ترکیه فعال شدند.

وی ادامه داد: قطارهای گردشگری در نقاط مختلف کشور نیز راه‌اندازی شده و استقبال خوبی از آنها صورت گرفته است.

کاظمی منش همچنین گفت: طی ایام نوروز امسال تاکنون دو هزار و ۲۶۶ نوبت بازرسی سرزده در مبداء حرکت قطارها، ۹۵ بازدید اتفاقی در حین سیر قطار و ۳۸ نوبت بازرسی از رستوران‌های قطارها صورت گرفته است.

وی به رتبه بندی قطارها و نمایش عمومی آن در سایت اینترنتی راه آهن از ۲۴ اسفند گذشته نیز اشاره کرده و بیان کرد: همچنین از طریق یک موسسه دانشگاهی، نظرسنجی از مسافران در سراسر شبکه ریلی در حال انجام است و نتایج آن پس از نوروز در سایت راه‌آهن منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز