خبرگزاری کار ایران

استیلی: تاج در رختکن برخورد آموزنده‌ای داشت/ شایسته صعود بودیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۶۰

مدیر تیم امید در مورد شرایط این تیم و صعود به دور بعد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در خصوص صعود تیم ملی امید به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی المپیک 2020 گفت: ما راه سختی در پیش داریم و تازه از مرحله اول آن عبور کرده ایم. از همین امروز به فکر مراحل بعدی و ادامه کار خودمان هستیم چون این بچه ها شایستگی شکستن طلسم حضور در المپیک را دارند و باید به فکر برنامه ریزی مناسب برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها باشیم.

مدیر تیم امید با اشاره به اتفاقات بعد از بازی اظهار داشت:ابتدا خوشحالی عراقی‌ها روی بچه‌های ما اثر گذاشته بود و خیلی ناراحت بودند که چرا نتوانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. واقعا تیم ما شایسته صدرنشینی بود و می توانستیم در بازی آخر هم پیروز باشیم اما به واقع بدشانس بودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. آقای تاج در رختکن تیم حاضر شدند و در حالی که هنوز وضعیت صعود تیم ما مشخص نبود و بسیاری از بازیکنان اشک می ریختند برخورد آموزنده ای داشتند. به بچه ها خسته نباشید گفتند و اعلام کردند تیم بسیار خوب و شایسته ظاهر شده و اصلا مهم نیست چه اتفاقاتی میافتد چون بچه ها با تمام وجود مبارزه کردند و حقشان پیروزی بود. واقعا صحبت های رئیس فدراسیون تاثیر بسیار خوبی روی بچه ها داشت و جو تیم را تغییر داد. جا دارد من هم از ایشان و مجموعه فدراسیون تشکر کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند. ما 8 مسابقه تدارکاتی و اردوهای بسیار خوبی برگزار کردیم و در مسابقات هم عملکرد خوبی داشتیم.

استیلی در پایان گفت: امیدواریم از امروز همه اهالی فوتبال با قدرت در کنار تیم امید باشند. برنامه ریزی مسابقات به شکلی باشد کع مشکلی برای برگزاری اردو و بازی های دوستانه نداشته باشیم. تمامی امکانات و شرایط فراهم شود و در بهترین وضعیت ممکن وارد رقابت ها شویم تا بتوانیم در دور نهایی هم موفق ظاهر شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز