خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام عید نوروز صورت گرفت؛

عیادت استاندار گیلان از بیماران در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۸۳۶

استاندار گیلان همزمان با ایام عید نوروز از بیماران بستری در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان عیادت کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مصطفی سالاری در ششمین روز از سال ۱۳۹۸ عصر امروز با حضور در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان از بیماران بستری در این مرکز عیادت کرد و سال جدید را به آنان و کادر درمانی بیمارستان تبریک گفت.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت.

بیمارستان  ۲۲۰ تختخوابی دولتی دکتر پیروز لاهیجان با زیربنای ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار بالغ‌ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان گیلان در اسفند ماه سال ۹۷ به بهره‌برداری رسید.

بیمارستان پیروز یکی از بیمارستان‌های مجهز استان گیلان و از نوع جنرال (عمومی) به شمار می‌رود که دارای درمانگاه، اورژانس، CCU  و ICU، آزمایشگاه‌، اتاق‌های عمل و بخش‌های جراحی، داخلی، زنان، زایمان، کودکان و مراقبت‌های ویژه است.

استاندار گیلان همچنین در جریان سفر به شهرستان لنگرود با حضور در مرکز نگهداری معلولان ذهنی شهید مصطفی محمدپور لیلاکوه لنگرود در فضایی صمیمی از مددجویان این مرکز عیادت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز