خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران:

سیل به ۱۸۰۰ واحد صنفی خسارت زد / ۲ شهرک صنعتی زیر آب رفته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۹۷

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سیل اخیر به یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی شهرستان آق‌قلای استان گلستان و همچنین ۳۰۰ واحد صنفی شهرهای مازندران آسیب زد، از به زیرآب رفتن شهرک صنعتی آق‌قلا خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران که به ریاست معاون اول ریاست‌جمهوری برگزار شد در مصاحبه با صدا و سیما، گفت: شغل بخشی از مردم منطقه گلستان قالیبافی است که سیل اخیر به ۱۰ هزار دار قالی در شهرستان‌های بندر ترکمن، گمیشان و آق‌قلا خسارت وارد کرد.

او افزود: شهرک صنعتی آق‌قلا به طور کامل و بخشی از شهرک صنعتی ساری ۲ زیر ​آب رفته است و هنوز تردد به صورت عادی در این مناطق امکان‌پذیر نیست، به‌طوری که در شهرک صنعتی آق‌قلا با ۲۱۵ واحد صنعتی تنها با قایق امکان تردد وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از واحدهای صنفی استان‌ها و همچنین فعالان اقتصادی کمک‌هایی در حال ارسال به گلستان است، گفت: مدیران کل استانی در منطقه حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رحمانی تاکید کرد: درباره جبران خسارات وارده به واحدهای صنعتی و صنفی نیز در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز