خبرگزاری کار ایران

پیدا شدن شی متعلق به فرازمینی ها روی مریخ

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۵۰

تهیه عکسی از روی مریخ که ظاهرا یک شی فلزی عجیب را بر روی سطح این سیاره نشان می دهد خبرساز شد.

به گزارش ایلنا، جستجوگران فرازمینیها، با استناد به یکی از عکسهایی که به تازگی توسط مریخ نورد ناسا ( مریخ نورد کنجکاوی یا Curiosity ) تهیه شده است ادعای عجیبی را مطرح کردهاند. بنا به ادعای این نظریه پردازان توطئه یک شی فلزی عجیب در یکی از عکس هایی که توسط این کاوشگر از روی مریخ تهیه شده دیده می شود.

این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب WhatsUpInTheSky37 منتشر شد. بنا به ادعای ادمین این کانال، حفرهای که در این شی دیده می شود دست ساز بوده و در اثر تغییرات طبیعی بوجود نیامده است.

در ویدئو ادمین کانال در توضیحی می گوید : " این قطعه عجیب می تواند باقی مانده یک شی ساخته شده ( مصنوعی) باشد که به مانند تمام چیزهایی که روی مریخ از بین رفتهاند از بین رفته و نابود شده است. من می تواند بگویم که این قطعه مرتبط با مریخ نورد نیست چون هیچ شیاری در اطراف آن دیده نمی شود. "

انتشار این تصاویر توسط یک نظریه پرداز توطئه دیگر موجب واکنش محقق و یوفوشناس معروف " اسکات سی وارینگ" شد. اسکات با انتشار این تصاویر در وبلاگ شخصی خود این شی را مدرک محکمی دال بر حضور بی چون و چرای فرازمینی ها روی مریخ دانست. 

اسکات در کپشنی نوشت : " این شی دارای شکل و ظاهری واضح از یک فلز است که دایره ای با وضوح زیاد در وسط آن ایجاد شده است. این دایره آسیب ندیده و روی یک ورق فلزی ایجاد شده است. ناسا و تیم مرکز فضایی جانسون هر عکسی را که مدرکی مرتبط با فرازمینی ها باشد ادیت می کنند اما ظاهرا این عکس را از دست داده اند. "

انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " چیزی که در این عکس دیده می شود نمی تواند در اثر تغییرات طبیعت بوجود آمده باشد. این شی مصنوعی است."

همچنین کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت : " مانند این است که یک سوراخ روی یک فلز ایجاد شده باشد. مطمئنا قطعه ای از یک چیز بزرگتر بوده است."

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز