خبرگزاری کار ایران

هشدار سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اهواز:

اهوازی ها و میهمانان نوروزی از تفریح با قایق های ساحل رودخانه کارون پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۱۸

سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای، اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی اخیر و بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون، از همشهریان و میهمانان نوروزی تقاضا می شود جهت حفظ سلامتی و جان خود از تفریح با قایق های ساحل رودخانه بصورت جدی پرهیز نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری اهواز جهت تامین ایمنی ایستگاه های امداد و نجات را در سواحل کارون  مستقر نموده و شهروندان و مسافرین نوروزی نیز از این امکان بهره مند شدند.اما با توجه به وضعیت اخیر جوی و بالا آمدن سطح آب کارون، تفریح با قایق در شرایط فعلی ممکن است خطراتی را برای همشهریان در پی داشته باشد.

لذا شهرداری اهواز و سازمان آتش نشانی ضمن جمع آوری ایستگاه های قایق سواری از عموم شهروندان و مسافرین عزیز می خواهد از قایق سواری در سطح رودخانه بصورت جدی  خودداری کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: از همه قایق داران تقاضا می شود با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال سیل و طغیان رودخانه ها سریعا نسبت به جمع آوری قایق های خود اقدام نمایند و از حضور در سواحل رودخانه پرهیز کنند.

براساس این گزارش، از همه دستگاه های مرتبط با ارئه خدمات شهری مخصوصا سازمان آب و برق که متولی رودخانه کارون می باشد، انتظار داریم با مشارکت بیشتر و تعامل موثر در این زمینه همکاری بیشتری در خصوص ساماندهی قایق های سواحل رودخانه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز