خبرگزاری کار ایران

بانوی لژیونر والیبال ایران در گفتگو با ایلنا؛

در سال 98 نگاه ویژه‌تری به ورزش بانوان داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۴۱

مائده برهانی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و علاوه بر درخشش در تیم ملی و باشگاه پیکان توانست توجه تیم کچورن اسپور ترکیه را هم جلب کرده و در ترکیه هم درخشش خود را تکرار کند.

ملی پوش والیبال ایران در گفتگو با ایلنا، با تاکید بر اینکه زندگی حرفه‌ای شرایط خاصی داشته و مسئولیت سنگینی را هم با خود به همراه دارد، گفت: نه تنها عید نوروز بلکه بسیاری از مراسم‌های دیگر را هم بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای ممکن است کنار خانواده نباشند و این خاص بودن و مهم بودن ورزش حرفه‌ای رانشان می‌دهد. خیلی وقتها پیش آمده که عید را در کنار خانواده نبودم ولی همیشه در لحظه تحویل سال کنار آنها حضور داشتم اما امسال متاسفانه به دلیل ادامه مسابقات در ترکیه نمی‌توانم پیش آنها باشم ولی دلم کنار خانواده است و آنها مرا دعا می‌کنند.

در سال 98 نگاه ویژه‌تری به ورزش بانوان داشته باشیم

مائده برهانی با اشاره به اینکه اصالتا اهل اصفهان است، گفت: مردم اصفهان بسیار مقید، مذهبی و سنتی بوده و به آداب نوروز مانند نشستن دور سفره هفت سین در لحظه تحویل سال بسیار پایبند هستند.

وی بهترین لحظه تحویل سال را بودن در کنار خانواده دانست و گفت: سال 97 سال ورزشی خوبی برای من بود. در این سال با تیم پیکان به جام باشگاه‌های آسیا رفتیم و حضور خوبی هم در این مسابقات داشتیم، به همراه تیم ملی هم در مسابقات AVC کاپ شرکت کردیم که عملکرد تیم بسیار خوب بود، پیش از این مسابقات در یک تورنمت دوستانه در مجارستان شرکت کردیم که تیم ملی کشورمان در این رقابتها دوم شد و من بهترین پشت خط‌زن مسابقات شدم.

برهانی افزود: همچنین در سال 97، با تیم کچوران ترکیه قرارداد بستم و شرایط بسیار خوبی را در این تیم و لیگ داشتم و فکر می‌کنم در آینده هم خبرهای خوبی داشته باشم و امیدوارم در سال 98 هم این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: در سال 98 اولین چیزی که می‌خواهم سلامت پدر و مادرم و شادابی و خوشبختی خانواده‌ام است، از نظر ورزشی هم امیدوارم بتوانم با تیم ملی کشورم در بازی‌های آسیایی که آخر مرداد ماه برگزار می‌شود نتیجه خوبی بگیریم و تاریخ را عوض کنیم که دور از دسترس هم نیست و نیاز به حمایت فدراسیون دارد، همچنین امیدوارم بتوانم موفقیت خود را در لیگ ترکیه یا با کچورن اسپور یا با تیمی بهتر تداوم دهم.در سال 98 نگاه ویژه‌تری به ورزش بانوان داشته باشیم

 

وی با بیان اینکه ورزش بانون در مجموع در کشور ما رو به پیشرفت است، اظهار داشت: ممکن است سرعت این پیشرفت در برخی رشته‌ها بالاتر و بیشتر باشد ولی نیاز به حمایت از ورزشکاران خانم وجود دارد، تا وقتی که از سمت وزارت ورزش، فدراسیون‌ها و رسانه‌ها این حمایت انجام نشوند پیشرفت آنها سرعت خیلی چشم‌گیری نخواهد داشت. امیدوارم در سال 98 دیدگاه ما که در حال حاضر هم نسبت به ورزش بانوان بسیار فرق کرده تفاوت اساسی‌تر داشته و نگاه ویژه‌تری به ورزش بانوان به ویژه والیبال بانوان داشته باشیم. همچنین امیدوارم در سال 98 ریاست فدراسیون والیبال که تا بعد از سال نو مشخص می‌شود تدابیری برای لیگ بانوان بیندیشند که از این حالت کسل کننده و بی‌نتیجه بودن خارج شود زیرا ما تا زمانی که لیگ پویایی نداشته باشیم مطمئن باشید پیشرفت تیم ملی ما هم چشمگیر نخواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری داربی تهران در عید نوروز هم گفت: پرسپولیسی هستم و دوست دارم آنها برنده این مسابقه باشند، هر چند استقلال در نیم فصل دوم خریدهای خوبی داشته و بازیکنان خارجی خوبی را به خدمت گرفته ولی پرسیولیس است و یک ایران و مطمئنم پرسیولیس در این دیدار هم نتیجه می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز