خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

محمد مطیع درگذشت/ شرح ماوقع

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۴۸

سام نوبخت، آهنگساز مقیم سوئد و از دوستان محمد مطیع خبر درگذشت این بازیگر سینما و تئاتر را تایید کرد.

سام نوبخت موزیسین، آهنگساز و از دوستان نزدیک محمد مطیع درگفتگو با خبرنگار ایلنا، در  بامداد اول فروردین 98 با تأیید خبر درگذشت محمد مطیع گفت: حدود دو روز ما با ایشان تماس می‌گرفتیم اما پاسخ نمی‌داد و شامگاه چهارشنبه 29 اسفند 97  به همراه دوست مشترکمان قدرت عزیزی به منزلش در گوتنبرگ سوئد مراجعه کردیم.

وی ادامه داد: بعد از رفتن به منزل ایشان متاسفانه بازهم پاسخگو نبود به همین دلیل پلیس را در جریان قرار دادیم و بعد از مراجعه پلیس و ورود به منزل متوجه شدیم ایشان در سن 75 سالگی  دار فانی را وداع گفته و به نظر می‌رسد علت درگذشت عارضه قلبی باشد.

نوبخت همچنین بیان کرد:  بعد از طی مراحل قانونی پیکر وی به بیمارستان شهر گوتنبرگ منتقل شد و خانواده آن مرحوم باید تصمیم بگیرند که مراسم تشییع و تدفین در سوئد برگزار شود یا در ایران.

وی ادامه داد: محمد مطیع بیماری خاصی نداشت و با هنرمندان سینما و تاتر ایران همچون محمدرضا ورزی و مهدی هاشمی در تماس بود و حتی به ما گفت که به وی پیشنهاد شده تا در سریال جدید آقای ورزی ایفای نقش کند.

محمد مطیع متولد 20 دی 1322 بود و در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی همچون هزار دستان، سلطان و شبان، امیرکبیر، دایره مینا، کلاغ و آوار ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز