خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران در راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در ساری خبرداد:

هدف گذاری پلیس برای کاهش 20 درصدی تصادفات

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۷۰

فرمانده انتظامی مازندران در راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در ساری از هدف گذاری پلیس برای کاهش 20 درصدی تصادفات در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران صبح امروز در مراسم به راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در ساری به راه اندازی 17 قرارگاه نوروزی پلیس در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این قرارگاه‌ها، زیرساخت‌های موردنیاز تأمین شده است.

وی با تاکید بر ایمنی راه‌ها و جاده‌ها در ایام نوروز افزود: کمیته انتظامی و ترافیکی یکی از زیرمجموعه‌های ستاد سفرهای اجرایی است و حوادث ترافیکی در استان رصد می‌شود.

 فرمانده انتظامی مازندران گفت: در حوزه ترافیک نقش منابع انسانی حائز اهمیت است و باید مسئول سازی در حوزه شهرستان‌ها مشخص شود.

وی همراه سازی و همپوشانی دستگاه‌های اجرایی را در حوزه ترافیک مهم دانست و افزود : باید با همراهی دستگاه‌های مختلف نسبت به کاهش حوادث ترافیکی تلاش کنیم.

میرفیضی شناسایی نقاط حادثه خیز را امری ضروری برشمرد و ادامه داد: در یک حادثه رانندگی بامداد امروز براثر برخورد یک دستگاه خودرو با گاردریل در محور هراز سه کشته برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه به طور میانگین 60 درصد مصوبات شورای ترافیک در سال جاری اجرا شده است افزود: تقویت و اصلاح نقاط حادثه خیز، توسعه فرهنگ ترافیکی و رانندگی نیازمند به همکاری و مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه 60 درصد فوتی‌ها مربوط به عابران پیاده است گفت: باید نسبت به کاهش 20 درصدی حوادث ترافیکی در ایام نوروز برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل فاصله نزدیک شهرها، نبود دوربرگردان‌های ایمن و غیره سبب شده تا بیشترین تلفات رانندگی در استان مربوط به عابران پیاده است.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: امسال میزان تصادفات و فوتی در ساری 75 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

وی یادآور شد: در چهارشنبه آخر سال 150 تماس با پلیس 110 گرفته شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز