خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۶۸

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک اکنون در محورهای ارتباطی مازندران نیمه سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به لغزندگی جاده های استان بر اثر بارندگی و بارش خفیف برف در ارتفاعات اظهار داشت: ترافیک اکنون در محورهای ارتباطی مازندران نیمه سنگین است.

وی افزود: بالادست جاده ارتباطی کیاسر اکنون بسته و پایین دست نیز ترافیک پرحجم و روان دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درپی اعمال محدودیت ها آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز ، چهارشنبه آخرین روز سال 97،تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج ممنوع و از ساعت 15 تا 2 بامداد فردا از کرج به مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی محدودیت در جاده سوادکوه را ممنوعیت تردد تریلی تا 24 امشب از تهران به شمال اعلام کرد و افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت 24 شنبه ، سوم فروردین  از رودهن به آمل و برعکس ممنوع است.

قدمی به ممنوعیت عبور و مرور انواع موتورسیکلت درطرح نوروزی در جاده‌های کرج– چالوس ، هراز و سوادکوه اشاره و به مسافران توصیه کرد ضمن رعایت ایمنی در جاده های ارتباطی مازندران ، برای آگاهی از وضعیت راه‌های استان با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز