خبرگزاری کار ایران

با تصمیم مجمع عمومی باشگاه؛

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۲۱

مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس اعضای هیئت مدیره این باشگاه را معرفی کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، بر اساس تصمیم مجمع عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس، ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی به عنوان اعضای هیئت مدیره این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، جعفر کاشانی به عنوان چهارمین کاپیتان تاریخ باشگاه پرسپولیس شناخته می‌شود و نزد هواداران این تیم نام بزرگ و آشنایی است. او در کنار اینکه سابقه فعالیت در وزارت امور خارجه را داشته در دور گذشته و سرپرستی طاهری و گرشاسبی به عنوان رئیس هیئت مدیره شناخته می‌شد.

محمد مهدی نبی جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود که تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی تا مقطع کارشناسی به پایان رسانده است. وی دارای مدارک مدیریت اداری از فیفا، مدیریت ورزشی از کمیته ملی المپیک و مدیریت حرفه ای از فیفا است. از سوابق ورزشی وی می توان به حضور در تیم فوتبال کلنی شرق تهران، تیم نوجوانان شاهین تهران، تیم منتخب آموزشگا‌ه‌های تهران و تیم پتروشیمی تهران اشاره کرد. محمد نبی در کارنامه مدیریتی خود سابقه مدیرعاملی باشگاه گسترش پارس خودرو، قائم مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، عضو هیات موسس اتحادیه فوتبال باشگاههای کشور، مشاور اجرایی رئیس فدراسیون فوتبال، معاون اجرایی دبیر کل و رئیس کمیته مسابقات، دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدرس دوره های مدیریت فوتبال و عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد.

علی رغبتی بنا به پیشنهاد اسبقیان سرپرست فدراسیون قایقرانی و طی حکمی از سوی حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون منصوب شده بود. رغبتی فوق لیسانس رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی است و بیش از 28 دوره داخلی و خارجی با موضوع ورزش و بخش های مختلف آن اعم از تغذیه، مدیریت، دوپینگ و ...گذرانیده است. وی پیش از این معاون اداره کل تربیت بدنی استان همدان، معاون مرکز آموزش و تربیت مربی، معاون دفتر امور مشترک فدراسیون ها، معاون دفتر پایگاه های قهرمانی و امور باشگاه ها، معاون دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ، عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال، دبیرفدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی، دبیر شورای برون مرزی و دبیر شورای ساماندهی لیگ های رزمی و عضو شورای صدور رای مبارزه با دوپینگ بوده و به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کرد.

طی حکمی از سوی مهندس احمد قلعه‌بانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا،  «سید مهرداد هاشمی» به عنوان مدیرعامل جدید موسسه‌ی فرهنگی ورزشی سایپا منصوب شد. گفتنی است، هاشمی، فوق‌لیسانس مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی و سمت قبلی وی معاون نیروی انسانی شرکت سایپا بوده است.

پس از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی، حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی پرسپولیس جدا شد و به جای او، عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب شد. عرب سابقه مدیریت در حراست وزارت ورزش و جوانان را دارد و 14 آذر 1396از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مسئول پشتیبانی و مالی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و حدود یک سال بعد توانست سرپرست این باشگاه شود. البته مسعود سلطانی فر، وزارت ورزش و جوانان تلاش زیادی کرد تا گرشاسبی در مدیریت باشگاه پرسپولیس باقی بماند اما این اتفاق رخ نداد تا عرب سرپرست سرخپوشان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز