خبرگزاری کار ایران

محمد قاضی: مگر تیم های دیگر چند گل می زنند؟ / شهر قدس زمین ما نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۶۱

مهاجم پیکان گفت: این زمین ما نیست چند تیم در آن بازی می‌کنند. شرایط مساعدی ندارد برای این بازی روی زمین کاور نینداختند با این شرایط نمی‌شود بازی کرد

به گزارش ایلنا، محمد قاضی پس از تساوی یک بر یک پیکان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود، زمین خراب بود ما در مجموع خوب بازی کردیم آنها به دنبال تساوی بودند متأسفانه گل بدی خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

قاضی در خصوص اعتراض اعضای تیم صنعت نفت به داوری این بازی گفت: گل آنها آفساید بود نمی‌دانم برای چه ناراحت بودند. ما از داوری ضرر کردیم.

مهاجم پیکان در مورد شرایط بد زمین ورزشگاه شهیدای شهرقدس گفت: این زمین ما نیست چند تیم در آن بازی می‌کنند. شرایط مساعدی ندارد برای این بازی روی زمین کاور نینداختند با این شرایط نمی‌شود بازی کرد توپ‌های زیادی از ما در میانه زمین گیر می‌کرد. برای ما مهم بود که در این بازی برنده شویم اما در پاس‌های آخر بی‌دقت بودیم و اگر دقت می‌کردیم شرایط فرق می‌کرد.

وی در مورد کم گل زدن مهاجمان تیم پیکان گفت: مگر تیم‌های دیگر چند گل می‌زنند. این نظر شما است.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در خصوص وضعیت مالی باشگاه پیکان گفت: باشگاه سعی کرده به تعهداتش پایبند باشد خوشبختانه شرایط خوبی داشتیم فکر می‌کنم پیکان جزو معدود باشگاه‌های است که سعی می‌کند پرداختی‌هایش به موقع باشد. به همین خاطر باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم. 

مهاجم با تجربه فوتبال ایران در مورد دربی دهم فروردین گفت: با توجه به تجربه‌ای که داریم دربی با بازی‌های دیگر فرق دارد نتیجه این بازی به همان روز و شرایط دو تیم برمی‌گردد در حال  حاضر دو تیم شرایط خوبی دارند به خصوص استقلال که این روزها خوب نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز