خبرگزاری کار ایران

با مشارکت ۳۰۳ عضو جوان انجام شد؛

آغاز طرح ملی خدمات نوروزی جوانان هلال‌احمر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۲۶

طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر قزوین روز شنبه با مشارکت 303 عضو جوان فعال این جمعیت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، همزمان با آغاز به کار طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان قزوین، رئیس جمعیت هلال احمر از پست‌های نوروزی استان قزوین بازدید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین در افتتاح این طرح گفت: طرح مسافران نوروزی جوانان جمعیت هلال‌احمر از 25 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.

حسن آصفی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده امسال جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در طول ایام عید با پست مسافران نوروزی در خدمت هموطنان است.

وی اضافه کرد: از 12 پست مسافران نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر استان، 10 پست به صورت ثابت و 2 پست به صورت سیار در خدمت هموطنان در ورودی شهرها و اماکن گردشی هستند.

آصفی ادامه داد: برپایی سه خیمه نماز، 9 فضای دوستدار کودک و ١٣ ایستگاه سلامت از دیگر برنامه‌های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در طول ایام نوروز است.

وی گفت: در اجرای طرح نوروزی، جوانان بشر دوست هلال‌احمر استان قزوین در طول روز در پست‌های مختلف حضور خواهند داشت و خدمات متنوع را مانند توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی پیرامون ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با هدف جلب توجه مسافران به نقاط پرخطر جاده های استان ارائه می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر قزوین با بیان اینکه امسال طرح جدیدی برای ارائه خدمات زیست محیطی در پست‌های جوانان برنامه‌ریزی شده، افزود: جوانان هلال‌احمر استان قزوین در این طرح در نقاط استقرار و اجتماع مسافران و مراجعان در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها حضور یافته و با توزیع کیسه‌های زباله قابل بازیافت، محصولات و کتابچه های مرتبط برای آگاه سازی و حساس سازی مراجعه کنندگان به موضوعات زیست محیطی و کمبود آب اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز