خبرگزاری کار ایران

چک: امیدوارم با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کنم

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۹۱

پیتر چک دروازه‌بان 36 ساله آرسنال در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش ایلنا، با انجام قرعه کشی لیگ اروپا آرسنال در دیداری سخت باید برابر ناپولی قرار بگیرد. با وجود سخت بودن کار آرسنال برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا پیتر چک ابراز امیدواری کرده آرسنال ناپولی را از پیشرو بردارد تا دروازه‌بان آرسنال با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کند.

چک در مصاحبه با نشریه سان اعلام کرده در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند و امیدوار است آخرین بازی او دیدار برابر تیم سابقش چلسی در فینال لیگ اروپا باشد.

پیتر چک که در زمان حضور 4 تیم انگلیسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 در چلسی حضور داشت، حضور هر 6 تیم برتر انگلیس در رقابت‌های اروپایی را اتفاقی عالی می‌داند که می‌تواند نشان‌دهنده رسیدن روزهای خوب لیگ جزیره باشد.

چک در مصاحبه خود با سان گفت: برای من لیگ جزیره بهترین لیگ دنیاست. وقتی در لیگ انگلیس بازی می‌کنی هر 3،4 روز یکبار بازی در بالاترین سطح را تجربه می‌کنی. لیگ انگلیس از نظر من پر رقابت‌ترین لیگ دنیاست.

دروازه بان آرسنال ادامه داد: به نظر من مشکل تیم‌هایی مثل پاریسن ژرمن این است که در طول فصل بازی سختی را تجربه نمی‌کنند و این باعث می‌شود از پس بازی‌های بزرگ لیگ قهرمانان بر نیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز