خبرگزاری کار ایران

بررسی احتمالات جدول لیگ برتر

تلاش مدعیان برای صدرنشینی در نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۴۰۶

تیم‌های لیگ برتری تلاش می‌کنند در بازی‌های هفته بیست و دوم بهترین نتیجه را کسب کنند تا با خاطره خوش سال 97 را به پایان برسانند.

به گزارش ایلنا، با برگزاری بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر، قطار فوتبال ایران در سال 97 به پایان راه می‌رسد و تیم‌ها در تلاش هستند با بهترین خاطره سال 97 را به پایان برسانند. با نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ مشخص می‌شود 4 تیم این شانس را دارند که قهرمان لیگ برتر در پایان سال 97 لقب بگیرند. در این مطلب قصد داریم احتمالات جدول لیگ برتر در پایان سال را بررسی کنیم:

پرسپولیس تهران

سال 97 را می‌توان یکی از بهترین سال‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس دانست که با راه‌یابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر همراه بود. اما نتایج برانکو و پرسپولیس در روزهای پایانی سال با آنچه انتظار می‌رفت تفاوت زیادی داشت و آن‌ها با قعرنشینی در گروه D لیگ قهرمانان سال را به پایان می‌رسانند.  

تیم برانکو که روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند این فرصت را دارد با برتری برابر سپیدرود صدرنشین لیگ در پایان سال 97 باشد. اتفاقی که در سال‌های 95 و 96 هم برای پرسپولیس افتاد و قرمزها با آن غریبه نیستند.

سپاهان اصفهان

زردهای اصفهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر در این فصل هستند که مطمئنا تا روز آخر بازی‌ها شانس قهرمانی در لیگ خواهند داشت. سپاهان تا هفته قبل صدرنشین لیگ بود اما باخت آن‌ها به تراکتورسازی باعث شد پرسپولیس جای آن‌ها در بالای جدول را بگیرد.

سپاهان برای رسیدن به صدر جدول در پایان سال 97 باید چشم انتظار بازی سپیدرود – پرسپولیس باشد. در صورت متوقف شدن پرسپولیس در رشت سپاهان این فرصت را دارد که با برتری برابر فولاد در اهواز به صدر جدول برسد. البته نباید فراموش کرد که سپاهان یک بازی عقب مانده هم دارد و می‌تواند با برد در آن بازی و بدون توجه به نتایج دیگر مدعیان بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

استقلال تهران

عملکرد تحسین برانگیز استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر باعث شده این تیم در جمع مدعیان لیگ قرار بگیرد و سودای قهرمانی در سر داشته‌باشد. شاگردان شفر در نیم فصل دوم از 6 بازی 5 برد را تجربه کرده‌اند و فقط در برابر تراکتورسازی شکست خوردند.

اگرچه استقلال آماده‌ترین تیم این روزهای فوتبال ایران است اما احتمال صدرنشینی این تیم در پایان سال 97 بسیار کم است. آبی‌ها در صورتی سال 97 را با صدرنشینی به اتمام می‌رسانند که پرسپولیس و سپاهان موفق به شکست دادن حریفان خود نشوند.

تراکتورسازی تبریز

کهکشانی‌های فوتبال ایران با برد برابر پدیده و قبل از بازی رقیبان خود در بالای جدول توانستند موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برسند اما بعید است بتوانند در پایان هفته بیست و دوم صدرنشین باقی بمانند.

اگرچه انتظار می‌رود تراکتورسازی بعد از برگزاری بازی رقیبان خود از صدر پایین رود اما شاید بتوان آن‌ها را یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های قهرمانی دانست. تراکتورسازی سه رقیب خود یعنی استقلال، سپاهان و پدیده را در تبریز شکست داده و بازی آن‌ها با پرسپولیس هم در تبریز برگزار می‌شود. اگر تیم لیکنز در بازی برابر پرسپولیس و سپاهان هم موفق به برد شود می‌توان انتظار داشت برای اولین بار تیمی از آذربایجان قهرمان لیگ برتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز