خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان قاتلان فراری در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۳۳۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر، مأموران انتظامی شهرستان ماهشهر در معیت تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی، کشف جزئیات پرونده و کشف حقیقت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر و بررسی وقایع مربوط به قتل مشخص شد 2 نفر با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر با یک قبضه سلاح شکاری به سوی مقتول تیراندازی کرده و مصدوم بعلت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی، پلیسی قاتلان را شناسایی، پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم، هدفمند در مخفیگاهشان دستگیر در تحقیقات بعمل آمده متهمان به قتل موصوف اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه در این عملیات سلاحی که بوسیله آن تیراندازی منجر به قتل انجام شده از متهمان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز