خبرگزاری کار ایران

خاطرات خوب استقلال از آقا معلم

جلالی به دنبال طلسم شکنی برابر استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۰۳

استقلال برای تداوم روند خوب هفته‌های اخیر خود به دنبال شکست نساجی قائمشهر در استادیوم آزادی است.

به گزارش ایلنا، استقلال روز شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی خواهدبود. آبی‌ها صدرنشین لیگ برتر در نیم فصل دوم بوده‌اند و به جز تراکتورسازی موفق به شکست تمام رقیب‌های خود شده‌اند. استقلال برای باقی ماندن در جمع مدعیان این فصل لیگ برتر به نتیجه‌ای جز برد فکر نمی‌کند.

حضور مجید جلالی روی نیمکت نساجی باعث شده این تیم روزهای خوبی را تجربه کند. آن‌ها هفته قبل در قائمشهر پرسپولیس را متوقف کردند تا شاگردان جلالی با روحیه خوبی به مصاف استقلال بروند.

باتوجه به اینکه جلالی یکی از مربیان باسابقه لیگ برتر است تقابل‌های زیادی با استقلال داشته‌است که قصد داریم به مرور جذاب‌ترین خاطرات فوتبالی جلالی با استقلال بپردازیم.

آقا معلم پیام آور شادی برای آبی‌ها

بهترین خاطره هواداران استقلال از مجید جلالی به لیگ هشتم برمی‌گردد. جایی که استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر به شکست ذوب‌آهن برابر فولاد دل‌خوش کرده‌بود. برد عجیب و 1-4 تیم جلالی برابر ذوب‌آهن باعث شد  استقلال با تک گل فابیو جانواریو در مشهد پیام را شکست دهد و به قهرمانی لیگ برسد. شاید یکی از معروف‌ترین جملات امیر قلعه‌نویی که باور نمی‌کرد قهرمان لیگ برتر شده، جمله‌ای باشد که در وصف مجید جلالی به کار برد: آقا مجید خیلی مرده.

عملکرد عالی استقلال برابر جلالی

نکته جالب در مورد آقا معلم فوتبال ایران این است که استقلال هیچ مربی را نتوانسته به اندازه جلالی شکست دهد. جلالی تا کنون 23 بار برابر استقلال قرار گرفته که آبی‌ها 11 بار به برتری رسیده‌اند، 8 بازی مساوی شده و 4 بازی هم با برتری تیم‌های مجید جلالی به اتمام رسیده‌است.

از آخرین برد مجید جلالی برابر استقلال نزدیک به 8 سال می‌گذرد. جلالی در لیگ برتر دهم موفق شد با فولاد و با نتیجه سنگین 1-4 تیم پرویز مظلومی را شکست دهد. از آن روز به بعد در 12 بازی که آقا معلم برابر استقلال قرار گرفته‌است هیچ بردی را تجربه نکرده‌است و به دنبال شکستن این طلسم است.

جلالی شفر یادآور جنجال‌های فصل قبل

تقابل این دو مربی در کنار خط می‌تواند بار دیگر رقم‌زننده اتفاقاتی جنجالی باشد. هواداران فوتبال بازی برگشت فصل قبل را هنوز فراموش نکرده‌اند، جایی که اعتراض‌های مجید جلالی به تصمیمات داوری بازی استقلال – پیکان باعث آشفته شدن شفر شد و سرمربی آلمانی استقلال با فرمان ساکت باش باعث ایجاد جنجال‌های زیادی در آن بازی شد.

این بازی چهارمین تقابل جلالی و شفر خواهدبود. در 3 بازی قبلی دو دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده و در دیگر بازی هم استقلال موفق به شکست حریف شده تا مجید جلالی بردی برابر شفر تجربه نکرده‌باشد. این دیدار مطمئنا بازی سختی برای آقا معلم خواهدبود و اگر بتواند استقلال را شکست دهد هم طلسم 8 ساله خود برابر این تیم را می‌شکند و هم برای اولین بار موفق به بردن سرمربی آلمانی استقلال شده‌است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز