خبرگزاری کار ایران

لیکنز: داوران همیشه صادق هستند و حرفه‌ای عمل می‌کنند/ یک بازی شش امتیاز در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۸۴

سرمربی تراکتورسازی در مورد تقابل با پدیده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جرج لیکنز در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پدیده اظهار داشت: این آخرین بازی ما در سال ۹۷ است و یک بازی مهم برای ما به حساب می‌آید. ۵ تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند. در حال حاضر پدیده یک امتیاز از ما کم‌تر دارد. با آنالیزی که داشتیم، این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و فردا مقابل تیمی با سطح بالا بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: نباید بگذاریم که سه امتیاز از تبریز خارج شود و باید به گونه‌ای وارد زمین بشویم که بتوانیم امتیاز کامل را از آن خود کنیم. ۵ تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارند با یک امتیاز عقب می‌افتند یا پیشی می‌گیرند. البته سپاهان یک بازی کم‌تر دارد.

لیکنز با بیان این که احسان حاج‌صفی مصدومیت کوچکی داشت که مجبور شدیم به این بازیکن چند روز استراحت بدهیم و خوشبختانه مصدومیت او برطرف شده است، افزود: خیلی دوست دارم که هواداران در آخرین بازی خانگی از ما حمایت کنند و ما می‌خواهیم در آستانه سال جدید این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. این شرایط برای من عجیب است چون قبل از ورودم به ایران یک سال جدید را تجربه کرده بودم و قرار است برای دومین بار یک سال جدید را تجربه کنم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: من دو ماه است در تراکتور کار می‌کنم و تیم خوبی در اختیار داریم و به چیزهایی که می‌خواهیم می‌رسیم. درباره تغییر زمان بازی باید بگویم که ما تمام برنامه‌ریزی‌های‌مان از اول فصل انجام دادیم اما این تغییر را قبول کردیم و فردا به بازی می‌رویم.

وی گفت: در برنامه‌های تلویزیونی ثابت شد کارت زردی که دارو به استوکس و دژاگه نشان داده بود درست نبوده است البته داوری و اشتباهات داوری جزو فوتبال است و باید اشتباهات را قبول کنیم. داوران همیشه صادق هستند و حرفه‌ای عمل می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه اظهار کرد: علیرضا نقی‌زاده را به علت جراحی دندان در اختیار نداریم و حاج‌صفی هم ممکن است نباشد. من از بازیکنان خواستم که بازی فردا را با شرایط خوبی پشت‌سر بگذاریم و من بعد از بازی فردا استراحت خوبی در نظر گرفته‌ام. لی اروین در بازی فردا برای ما بازی نخواهد کرد. اخباری که در رسانه‌ها وجود دارد خوب نیست و بهتر است که ارتباط رسانه‌ها با باشگاه حفظ شود. من از اخبار کذبی که منتشر می‌شود ناراحت می‌شوم چون به دنبال این هستم که همه ما به دنبال موفقیت باشیم.

او درباره تیم پدیده گفت: پدیده تاکنون یازده گل خورده است که این موضوع برای من قابل احترام است. اکنون مقطعی است که همه تیم‌ها از هم شناخت خوبی دارند. اکنون مهم است که تیم‌ها در زمین بازی چگونه از فرصت خود استفاده می‌کنند همان‌طور که رونالدو در بازی شب گذشته چگونه از موقعیت‌های خود استفاده کند.

جرج لیکنز گفت: زمانی که لی‌اروین از باشگاه جدا شد، من در این تیم حضور نداشتم و اگر ببینم بازیکنی شرایط بازی نداشته باشد از او استفاده نمی‌کنم. طبیعی است که وقتی بازیکنی چند ماه از شرایط مسابقه دور باشد، اضافه وزن می‌گیرد و از شرایط مسابقه دور می‌شود. این بازیکن باید به خودش بیش‌تر سخت بگیرد تا ما از او استفاده کنیم.

وی افزود: تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند، امتیازات زیادی در مقابل تیم‌های رده پایین از دست دادند. خیلی از عوامل برای رتبه تیم‌ها در جدول دخیل هستند. ما فردا یک بازی شش امتیاز در پیش داریم اما در آینده مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند بازی خواهیم کرد. با ذهن و جسم این‌جا حضور ندارم و می‌خواهم با قلبم کار کنم.

لیکنز گفت: ما تلاش زیادی کردیم تا تبدیل به باشگاهی بشویم که الان هستیم و نمی‌گذاریم کسانی از بیرون به باشگاه ضربه بزنند. به عنوان مثال حواشی که برای اروین رخ داد به طور واضح در خصوص او اظهار کردم تا این حواشی به ما لطمه نزند. ما سخت کار می‌کنیم تا به اهدافی که داریم برسیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: ما برنامه بلند مدت و کوتاه مدتی داشتیم و سعی می‌کنیم روز به روز به موفقیت برسیم. من به عنوان یک گردشگر به تبریز نیامده‌ام و آمده‌ام که این‌جا کار کنم تا به بتوانم به اهدافم در تراکتور برسم.

او در ادامه گفت: تراکتور هواداران زیادی دارد و هواداران این تیم انتظارات زیادی از این تیم دارند. به بازیکنانم گوشزد کردم نباید برای خودتان دشمن درست کنید و باید با تمام تمرکز به سمت اهداف حرکت کنیم زیرا بسیاری هستند به خاطر شرایطی که داریم حسادت می‌کنند. قطعاً همه دوست ندارند ما موفق باشیم.

لیکنز گفت: تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تغییر زمان این بازی برای ما قابل احترام است. ما می‌خواستیم بازی فردا روز جمعه برگزار شود و تغییر زمان بازی تصمیم مالک باشگاه نبود. ما می‌دانستیم برای هواداران برگزاری بازی در روز جمعه بهتر است و برنامه‌ریزی ما برای روز جمعه بود.

سرمربی تراکتورسازی گفت: من می‌دانم مردم در آستانه سال نو درگیری زیادی دارند اما از مردم می‌خواهم مثل بازی‌های قبلی از ما حمایت خودشان را انجام دهند. باشگاه تمام تلاش خود را انجام داد تا این بازی روز جمعه برگزار شود.

او در پایان گفت: ما نمی‌خواهیم درگیر حواشی بشویم و به تصمیم سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و فردا با انرژی مثبت وارد میدان می‌شویم. ما بهترین هوادران را داریم و هواداران این تیم با تراکتور زندگی می‌کنند. آن‌ها عاشق تراکتور هستند و برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه می‌آیند. رقابت با چهار تیم مدعی آسان نیست اما هوادارانی داریم که ما را به آینده امیدوار می‌کنند. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز