خبرگزاری کار ایران

آزادی ۴ زندانی جرائم غیر‌عمد به دست دانش‌آموزان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۶۶

دانش آموزان دبیرستان مفید قلهک با عواید بازارچه خیریه خویش بدهی چهار نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کردند.

به گزارش ایلنا، دانش آموزان دبیرستان مفید قلهک در اقدامی خداپسندانه، با برپایی بازارچه خیریه‌ای عواید بیست میلیون و ۴۶۵ هزار تومانی این خیریه را صرف آزادی چهار نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کردند.

تعدادی از دانش آموزان این دبیرستان به نمایندگی از دیگر همکلاسی‌های خویش، همراه دبیرشان و یکی از اعضای انجمن اولیاء و مربیان ضمن حضور در ستاد دیه استان تهران و بررسی پرونده‌های زندانیان واجد شرایط، عواید بازارچه خیریه خویش را جهت آزادی چهار نفر زندانی بدهکار اختصاص دادند.

یکی از دانش‌آموزان که نخواست نامش را اعلام کند، گفت: هدف ما آزادی و بازگشت پدران بدهکار به آغوش خانواده و شرکت در پویش هفت سین خورشید بود.

عضو انجمن اولیاء و و مربیان حاضر در این دیدار نیز گفت: روند آموزشی دبیرستان به صورت عملی است و با این روش، دانش آموزان طعم شیرین کمک به همنوع و نجات یک شخص گرفتار را می‌چشند.

چهار نفر دانش آموز از طرف تمام دانش آموزان این دبیرستان، هر کدام بانی آزادی یک زندانی شدند و با اهدای بیست میلیون و ۴۶۵ هزار تومان، بدهی چهار نفر را پرداخت نمودند که به دلیل عقب افتادن اجاره خانه یا مشکلات مالی دیگر در زندان به سر می‌بردند تا لبخند و گرمی به سفره هفت سین خانواده هایشان اهداء کنند.

منوچهر رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با تقدیر از این اقدام ارزشمند گفت: حرکت خودجوش این نوجوانان که دست‌های کوچک، ولی دل‌های بزرگ دارند، عرصه‌ای از یک جوانمردی بود. کمک به دیگران بیش از آن چه توانایی مالی بخواهد، دل دریایی می‌خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز