خبرگزاری کار ایران

پدیده را می‌بریم تا در کورس بمانیم

فروزان: تبانی ما با ماشین‌سازی فقط در ذهن آدم‌های کوچک شکل می‌گیرد/ در فوتبال همیشه دشمن داشته‌ام ولی نمی‌گذارم تمرکزم را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۴۳

گلر تراکتورسازی از شرایطش در این تیم صحبت کرد.

محسن فروزان در گفتگو با خبرنگاتر ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتورسازی و قرار گرفتن تیم در بین مدعیان قهرمان اظهار داشت: ما در طول فصل زحمات خیلی زیادی کشیدیم و فشارهای زیادی تحمل کردیم و توانستیم جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم. در هفته‌های اخیر بازی‌های بزرگ و رقیبان مستقیم را بردیم و به این جایگاه رسیدیم و واقعاً راحت به دست نیامده است. امیدوارم بتوانیم به این روند ادامه دهیم و اگر شرایطش فراهم شد در کورس فشرده بالای جدول قهرمان شویم.

وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که پیرامون بازی با ماشین سازی و تبانی شکل گرفته است گفت: ما در ایران آدم‌ بدبین زیاد داریم و خیلی‌ها به دنبال حاشیه و داستان هستند. وقتی تیم ما انقدر قوی است که استقلال و سپاهان را در ورزشگاه خودمان می‌بریم نباید بتوانیم ماشین‌سازی را ببریم؟ بحث تبانی حرفی است که فقط آدم‌های با فکر کوچک می‌توانند بزنند. اگر بازی را دیده باشید ما 3-4 گل دیگر هم باید می‌زدیم، ضمن اینکه ماشین‌سازی از استقلال و سپاهان فشار بیشتری روی ما آورد و چند موقعیت خوب داشتند که خدا را شکر توانستم مقابل آن ایستادگی کنم و دروازه را بسته نگه دارم.

گلر تراکتورسازی در مورد اشتباهات زیادی که بازیکنان ماشین سازی در این دیدار داشتند هم گفت: اشتباه در فوتبال طبیعی است و اگر شما بازی‌های قبل را هم ببینید همه تیم‌ها چند اشتباه داشتند و در هر بازی صد در صد اشتباه می‌بینید ولی در این بازی به خاطر داستان‌هایی که از قبل درست کردند و مشترک بودن مالک دو باشگاه همه چیز را زیر ذره‌بین بردند و بزرگنمایی کردند.

فروزان در مورد انتخاب تراکتورسازی و حضور موفقش در این تیم پس از چند انتخاب اشتباه گفت: من ساخته شده‌ام برای هیجان و برای بازی‌ و چالش‌های بزرگ و همیشه از چالش استقبال می‌کنم. اگر در چند سال اخیر به تیم‌های پایین جدول رفتم برای شرایط مالی آنها بود و برایم مهم بود پول‌هایمان را بدهند. تیم پنجم جدول با تیم چهاردهم جدول هیچ فرقی ندارند چون نه قهرمان می‌شوند نه سهمیه می‌گیرند و نه سقوط می‌کنند پس در چنین شرایطی طبیعی است که وضعیت مالی تیم را در نظر بگیرید و من هم به همین دلیل آن انتخاب‌ها را داشتم ولی خدا را شکر به تراکتورسازی برگشتم و از شرایطم راضی هستم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی را باید مدعی قهرمانی بدانیم یا نه، گفت: ما فصل پر فراز و نشیبی داشتیم و تغییرات زیادی در تیم وجود داشت که کمی زمان گرفت و طول کشید تا به انسجام لازم برسیم. اگر مشکلات ما زودتر برطرف شده بود الان می‌توانستیم با اختلاف در صدر جدول باشیم ولی با این وجود بازهم خوب عمل کردیم و امیدوارم در ادامه به همین شکل پیش برویم و قهرمانی دور از دسترس نیست.

گلر تراکتورسازی در مورد اینکه عده‌ای سعی داشتند با رقیب تراشیدن برایش تمرکزش را بگیرند گفت: من همیشه در فوتبال دشمن زیاد داشته‌ام که خیلی از آنها نزدیک من بودند و خیلی‌هایشان نه. همیشه در هر تیمی بوده‌ام هدفم کمک به تیم بوده و برایم مهم نیست رقیب داشته باشم یا نه. این را هم بگویم که در تیم من رقیب ندارم و با هم پستی‌های خودم رفیق هستم که یک هدف داریم و آن هم کمک به تراکتورسازی است. اجازه نمی‌دهم این مسائل تمرکزم را بگیرد و همه تلاشم را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم.

فروزان در مورد تقابل با پدیده هم عنوان کرد: پدیده تیم خیلی خوبی است و حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود. دو بازی شش امتیازی مقابل استقلال و سپاهان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و حالا بازی با پدیده هم چنین شرایطی دارد و سعی می‌کنیم مقابل آنها هم به برتری برسیم تا در کورس بالای جدول اوضاعمان بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز