خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا گروه D:

السد قطر یک - پرسپولیس صفر/ ناداوری آسیایی علیه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۲۵

سرخپوشان یک بار دیگر در رقابت‌های آسیایی به مصاف السد رفتند و شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه جاسم بند حمد قطر میهمان السد قطر بود و به مصاف این حریف نام آشنای خود رفت. دو تیم فصل گذشته در این رقابت‌ها در مجموع دور گروهی و حذفی به صورت رفت و برگشت 4 بار به مصاف هم رفتند که در نهایت این پرسپولیس بود که با برتری مقابل حریف پرستاره خود راهی فینال شد. السد در این دیدار کاپیتان خود ژاوی را در اختیار نداشت.

 

تیم داوری: کیم دونجین (داور وسط)

پارک سانجون وبانگ چئول( کمک های اول و دوم)

کیم دایونگ(کمک داور چهارم)

 

کارت زرد:  شجاع خلیل زاده (35) از پرسپولیس

کارت قرمز:

گل: بغداد بونجاح (3+90) برای السد

 

ترکیب السد:

سعد الشیب، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، وو یونگ، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، حامد اسماعیل، گابی، طارق سلمان، سالم الهاجری و اکرم عفیف

 

ترکیب پرسپولیس:

السد قطر یک - پرسپولیس صفر/ ناداوری آسیایی علیه پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع‌ خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن(90-سروش رفیعی)،مهدی ترابی(93-محمد حسینی)، ماریو بودیمیر(88-سیامک نعمتی) و علی علیپور​

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 3+90 (السد قطر یک - پرسپولیس صفر/ بغداد بونجاح): ارسال بلند عفیف به محوطه جریمه روی سر بونجاح  فرود آمد و این بازیکن در موقعیت واضح آفساید با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند. 

دقیقه 89: پدرو میگوئل در محوطه جریمه پرسپولیس و در شلوغی بین مدافعان صاحب توپ شد که ضربه او را بیرانوند مهار کرد. 

دقیقه 88: در یک موقعیت ایده آل برای پرسپولیس، فرار علیپور از میانه میدان در موقعیتی تک به تک با تعلل این بازیکن همراه شد و مدافعان السد رسیدند و مانع گل شدن توپ شدند.

دقیقه 78: تکل به موقع و بلند محمد نادری یک موقعیت ایده آل را از حریف گرفت و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 72: موقعیت مناسبی برای شوتزنی در اختیار ترابی قرار گرفت ولی ضربه فنی این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: اکرم عفیف با از پیش رو برداشتن مهدی شیری و با ارسالی زمینی از سمت راست به دنبال فرصت سازی برای مهاجمان تیمش بود که حضور به موقع مهدی ترابی این فرصت را از السدی ها گرفت.

دقیقه 66: بودمیر با حفظ توپ عالی در ادامه در عمق علیپور را صاحب فرصت کرد که ضربه مهاجم پرسپولیس به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 59: شوت محکم بونجاح از پشت محوطه جریمه زوزه کشان به کنج دروازه پرسپولیس می رفت که با سیو عالی بیرانوند همراه شد. 

دقیقه 58: ارسال نوراللهی روی سر علیپور فرود آمد و  ضربه این بازیکن از داخل محوطه شش قدم به بیرون رفت.  

دقیقه 57: سانتر بشار در داخل محوطه شش قدم در موقعیتی شبیه به دروازه خالی به نوراللهی رسید که ضربه والی این بازیکن به بیرون رفت.

​دقیقه 52: پاس ترابی به علیپور در داخل محوطه جریمه با ارسال زمینی این بازیکن همراه شد که شوت بودیمیر با اختلاف اندک به بیرون رفت. 

 

دقیقه 45: ضربه ایستگاهی برای السد یک فرصت خوب برای این تیم شکل داد که ارسال از سمت راست با ضربه سر بونجاح وارد دروازه پرسپولیس شد که این توپ توسط داور آفساید تشخیص داده شد.

دقیقه 43: روی پرتاب اوت بلند برای پرسپولیس بار دیگر موقعیت ساخت و اینبار کمال کامیابی نیا در محوطه جریمه پرسپولیس با یک ضربه رابونا دروازه السد را تهدید کرد ولی شوتش درون چهارچوب نبود.

دقیقه 40: فرصت خوب در اختیار علیپور قرار گرفت و این بازیکن پس از فرار از سد مدافعان حریف در شرایط زاویه نامناسب به توپ ضربه زد که این ضربه با اختلاف زیاد راهی اوت شد. 

دقیقه 37: حمله سریع السدی‌ها در محوطه جریمه روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر بونجاح به سمت دروازه پرسپولیس همراه بود که این بازیکن توپ را به همانجایی فرستاد که بیرانوند حضور داشت.

دقیقه 32: موقعیت خطرناک برای پرسپولسس توسط علیپور به هدر رفت و ضربه این بازیکن در زاویه بسته محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه 28: حرکت نادری و پاس در عمق او برای علیپور  در شرایطی که زاویه ضربه زدن برای او تقریبا بسته بود با ضربه این مهاجم همراه شد که توپ به شکل خطرناکی به شکل موازی از خط دروازه عبور کرد. در ادامه تلاش نوراللهی برای سود بردن از توپ در بیرون محوطه جریمه بی نتیجه ماند.

دقیقه 16: ارسال اوت دستی با ضربه سر مهاجم پرسپولیس موقعیت مناسبی در شش قدم برای نوراللهی شکل داد که ضربه این بازیکن در بهترین فرصت بازی با دفع دروازه بان همراه شد.

دقیقه 12: با پاس بونجاح به اکرم عفیف، ضربه کات دار این بازیکن از بیرون محوطه با اختلافی اندک به بیرون رفت. 

دقیقه 9: حرکت تکنیکی فوق العاده مهدی ترابی و حضور در هجده قدم با ضربه او با برخورد به مدافع السد برگشت داده شد که در نهایت ضربه بودیمیر نیز راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 2: ضربه کاشته از منطقه ای خطرناک برای السد با خطای نادری شکل گرفت. ارسال بلند قطری ها روی تیر دوم را شجاع به کرنر زد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز