خبرگزاری کار ایران

بعد از بازگشت زیدان به مادرید

سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی رئال در پنجره پیشرو

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۴۷۶

رئال مادرید یکی از تیم‌های خبرساز نقل‌واتقالات تابستانی خواهدبود و به دنبال فراموشی اتفاقات کابوس‌بار این فصل است.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید یکی از بدترین فصل‌های چند سال اخیرش را تجربه می‌کند و با توجه به فاصله زیاد این تیم با بارسلونا در لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی عملا می‌توان گفت شانسی برای کسب جام در این فصل ندارد.

فلورنتینو پرز بعد از تصمیمات انتقاد برانگیز زیادی که داشت در نهایت تصمیم گرفت زیدان را بار دیگر به عنوان سرمربی رئال انتخاب کند تا امید و شادی بار دیگر به سانتیاگو برنابئو برگردد و هواداران این تیم از همین حالا برای جام‌های بعدی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

با ورود زیدان به رئال گمانه‌زنی ها در مورد بازیکنان خروجی و ورودی این تیم به اوج خود رسیده‌است. فلورنتینو پرز در کنفرانس خبری معرفی زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این سوال که از بین نیمار و امباپه کدام یک را جذب خواهدکرد گفت: هر دو آن‌ها را به مادرید خواهم‌آورد تا عزم بالای خود برای جبران ناکامی‌های این فصل را نشان دهد.

جدایی دو بازیکن در پایان فصل

با توجه به عملکرد نامناسب و مصدومیت‌های زیاد گرت بیل این بازیکن قطعا در پایان فصل از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهدشد. هم‌چنین زیدان علاقه چندانی به دنیل سبایوس ندارد و این بازیکن هم به درهای خروجی باشگاه نزدیک ‌شده‌است.

لیست بلندبالا بازیکنان ورودی

رئال مادرید در این فصل نقاط ضعف زیادی داشت و زیدان بازیکنان زیادی را برای ترمیم خطوط خود در نظر دارد. جذب مهاجم مطمئنا مهم‌ترین تحرک رئال مادرید در نقل‌وانتقالات این فصل خواهدبود. کیلیان امباپه مهم‌ترین هدف رئال خواهدبود که مطمئنا پرز برای خرید این بازیکن از تیم فرانسوی کار راحتی ندارد. شاید هموطن بودن امباپه با زیدان او را به بهترین گزینه برای خط حمله رئال تبدیل کند.

ادن هازارد نیز بازیکنی است که از مدت‌ها قبل زمزمه حضور او در رئال به گوش می‌رسد و باید دید بالاخره در پایان فصل این انتقال عملی خواهدشد یا خیر. البته نباید فراموش کرد محرومیت نقل‌وانتقالاتی چلسی این انتقال را می‌تواند سخت کند.

لوکاس هرناندز، سادیو مانه و پل پوگبا دیگر بازیکنانی هستند که زیدان خواستار جذب آن‌ها در تابستان پیشرو است.

نباید فراموش کرد بازگشت زیدان به مادرید و تزریق روحیه جنگندگی به تیم می‌تواند مهم‌ترین ابزار رئال برای موفقیت در فصل آینده باشد. با بازگشت زیدان به جمع کهکشانی‌ها مطمئنا روحیه برد دوباره به این تیم بازخواهد گشت و در فصل‌های آینده رئال بار دیگر از تیم‌های مدعی اروپا خواهدبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز