خبرگزاری کار ایران

تغییر موضع سایت‌های انگلیسی؛ کریم شایسته ستایش است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۱۷

مهاجم تیم ملی بعد از درخشش در آخرین بازی این تیم اکنون مورد توجه سایت‌های انگلیسی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، درست در شرایطی که شایعات درباره آینده کریم انصاری‌فرد به اوج رسیده بود مهاجم ملی‌پوش ناتینگهام‌فارست خودی نشان داد تا پیش چشم مارتین اونیل، روی کین و رسانه‌های انگلیسی روسفید شود. چند روز بعد از بازی در تیم زیر 23 ساله‌های ناتینگهام و در شرایطی که صحبت از بازگشت انصاری‌فرد به المپیاکوس به گوش می‌رسید او درخشید تا پاسخی کوبنده به منتقدانش دهد.

 شنبه شب در بازی ناتینگهام‌فارست مقابل هال‌سیتی ابتدا کاروالیو در دقیقه 72 روی پاس کریم انصاری‌فرد گل نخست را به ثمر رساند. کریم که از دقیقه 59 به جای بوناتینی در ترکیب تیمش قرار گرفته بود در دقیقه 76 زننده گل دوم تیمش هم بود. لولی نیز در دقیقه 84 گل سوم ناتینگهام فارست را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه هال‌سیتی کرد.

بعد از این بازی و نمایش جالب مهاجم ایرانی فارست، سایت ناتینگهام پست در مطلبی با عنوان «هواداران وفادار ناتینگهام فارست دو بازیکن را پس از پیروزی مقابل هال سیتی مورد ستایش قرار دادند» نوشت: «جوآ کاروالیو و کریم انصاری‌فرد زمانی که مارتین اونیل، سرمربی ناتینگهام فارست به دنبال راه‌حلی برای عبور از خط دفاعی هال‌ سیتی بود از روی نیمکت ذخیره‌ها برخاستند. کاروالیو 4 دقیقه پس از ورود به زمین به جای داریل مورفی روی پاس کریم انصاری‌فرد گل نخست را به ثمر رساند. سپس کریم انصاری‌فرد که او نیز یک بازیکن تعویضی بود 4 دقیقه بعد زننده گل دوم ناتینگهام فارست بود. لولی 8 دقیقه پیش از پایان بازی از روی نقطه پنالتی گل سوم را زد تا ناتینگهام بتواند پیروزی خود را به خوبی حفظ کند. حالا ناتینگهام فارست با اندوخته 53 امتیازی و قرار گرفتن در رده هشتم فقط اختلاف 2 امتیازی با تیم ششم جدول رده‌بندی چمپیونشیپ انگلیس دارد. جایگاهی که می‌تواند باعث حضور ناتینگهام فارست در بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر شود. کاروالیو و کریم انصاری‌فرد شایسته ستایش از سوی هواداران وفادار ناتینگهام فارست پس از پایان بازی مقابل هال‌سیتی بودند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز