خبرگزاری کار ایران

کار دشوار صادق محرمی برای حضور در لیگ اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۹۴۰

مدافع راست ایرانی دیناموزاگرب اگرچه در لیگ این کشور معمولاً بازیکن ثابت تیمش است، در لیگ اروپا کمتر به بازی گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، صادق محرمی در لیگ کرواسی یکی از بازیکنان تقریبا ثابت دیناموزاگرب است اما در لیگ اروپا کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدافع راست 23 ساله‌ و سابق پرسپولیس که ابتدای فصل پیراهن دیناموزاگرب را پوشید، این فصل و در لیگ کرواسی 12 بازی انجام داده و 1012 دقیقه در زمین بوده. آماری که نشان می‌دهد به اندازه کافی در لیگ کرواسی به محرمی بازی رسیده است.

همین تجربه باعث شد تا کارلوس کی‌روش در اواخر دوران حضورش در ایران این دفاع راست را به تیم ملی هم دعوت و از او در چند بازی تدارکاتی استفاده کند اما در نهایت نام محرمی در فهرست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار نگرفت.

محرمی که فوتبال خود را از ملوان آغاز کرد، به پرسپولیس رسید و حالا در دیناموزاگرب عضویت دارد. او در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم چند بار در فهرست دیناموزاگرب قرار گرفته اما فقط یک بازی برای این تیم انجام داده.

صادق محرمی همین دو هفته قبل و در بازی برگشت دیناموزاگرب مقابل ویکتوریاپلژن یکی از بازیکنان ثابت دیناموزاگرب بود و در شب پیروزی قاطع و 3 بر صفر این تیم بازی کم‌نقصی انجام داد.

برای بازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و مقابل بنفیکا که در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب برگزار شد، باز هم منتظر حضور صادق محرمی در ترکیب ثابت دینامو بودیم اما این اتفاق رخ نداد و مدافع ایرانی حتی در فهرست 18 نفره این تیم هم قرار نداشت. دلیل این اتفاق هم حضور یک مدافع راست 23 ساله و اهل اسلوونی بود. مدافعی به نام پیتر استویانوویچ که دفاع راست اصلی دیناموزاگرب در یکی دو فصل اخیر محسوب می‌شود.

برای بازی قبل، دیناموزاگرب استویانوویچ را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. به همین دلیل نناد بیلیکا تصمیم گرفت صادق محرمی را در ترکیب ثابت قرار بدهد و از او مقابل ویکتوریاپلژن استفاده کند. اتفاقی که با بازگشت استویانوویچ تکرار نشد و حتی نام صادق محرمی در فهرست 18 نفره هم قرار نگرفت.

استویانوویچ، این فصل در 14 بازی اروپایی دیناموزاگرب حضور داشته و روی هم 1260 دقیقه برای این تیم به میدان رفته. آماری که با حضور 90 دقیقه‌ای صادق محرمی در اروپا به هیچ‌وجه قابل مقایسه نیست.

 رقیب صادق محرمی در دیناموزاگرب، عضو تیم ملی اسلوونی هم هست و تا امروز 5 بازی انجام داده و جزو بازیکنان آینده‌دار این کشور محسوب می‌شود.

 محرمی برای حضور دوباره در لیگ اروپا و بازی برگشت مقابل بنفیکا در پرتغال، باید از این مدافع سبقت بگیرد و توانایی‌های خود را به رخ بیلیکا بکشد. بازی رفت این تقابل حساس را دیناموزاگرب با نتیجه یک بر صفر برد و بعید است که برای دیدار برگشت صادق محرمی بختی برای حضور در ترکیب ثابت داشته باشد. بخصوص که دیناموزاگرب با تمام قوا به لیسبون می‌رود تا با کسب نتیجه مورد نظر مقابل بنفیکا به جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها راه پیدا کند و شگفتی جدیدی بسازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز