خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا تاکید کرد:

تجهیز و نوسازی مدارس فرسوده آستارا در اولویت قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۹۸

فرماندار آستارا تاکید کرد: تجهیز و نوسازی مدارس فرسوده آستارا در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم‌زاد در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری آستارا بیان کرد: در حوزه سخت‌افزاری در مدارس شهری مشکل وجود ندارد و استانداردسازی مدارس روستایی برای افزایش انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان در دستور کار است.

وی بیان کرد: شورای آموزش و پرورش در ساماندهی مشکلات جامعه هدف وظیفه مهم دارد و هرگونه اشتباه و سهل انگاری  در برنامه ریزی و سیاستگذاری آن، عواقبی جبران ناپذیر دارد.

وی اظهار داشت: رفع مشکلات و موانع این حوزه تنها با برنامه‌ریزی امکان‌پذیر است و باید در این برنامه‌ریزی‌ها از دیدگاه‌های کارشناسان، نخبگان و افراد باتجربه بهره مند شویم.

رستم زاد بیان کرد: 21 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی نوروز تعیین شده و باشگاه‌های ورزشی نیز برای اسکان در مواقع بحران، از آمادگی لازم برخوردار باشند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا هم گفت: مدیران و مربیان مدارس به اقامه نماز اهمیت بدهند و برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی در حوزه قرآن و نماز در اولویت قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم از نیاز 15 واحد آموزشی به نوسازی و 10 واحد آموزشی به مقاوم سازی خبر داد و تامین اعتبار آنها را ضروری دانست.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز