خبرگزاری کار ایران

مازیار غلامی خبر داد:

آخرین وضعیت جوی در گیلان تا اواسط هفته

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۵۱

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی در ارتفاعات است.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار غلامی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس وزش باد جنوبی و روند افزایش دما تا اواخر هفته پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد طی سه شنبه غروب و شب و چهارشنبه در بعضی نقاط از شدت بیشتری برخوردار است و طی این مدت با فراهم شدن رطوبت کافی وقوع پدیده مه در صبح‌ها و شب‌ها دور از انتظار نیست.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد جنوبی (به ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها)، عصر و شب افزایش ابر، طی شب پاره‌ای نقاط مه عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری، وزش باد جنوبی (به‌ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها)، به تدریج کاهش ابر پاره ای نقاط مه پیش بینی کرد.

وی گفت: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با ۱۶ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دمای استان برای فردا با دو درجه مربوط به جیرنده بوده است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۱۸ درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز شش درجه ذکرکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز