خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان :

متناسب با تقاضای مردم تردد قطار در گیلان افزایش پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۷۹

استاندار گیلان در حاشیه مراسم استقبال از اولین مسافران قطار گیلان از افزایش تردد این شبکه حمل و نقلی متناسب با تقاضای مردم خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در حاشیه مراسم استقبال از خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان اولین مسافران قطار گیلان به مقصد مشهد مقدس گفت: 70 درصد هزینه احداث این پروژه بزرگ در دولت تدبیر و امید تأمین شده و حاصل تلاش مسئولان و همکاری مردم که پروژه از اراضی آنها و یا روبه‌روی شهر و روستاهای آنها عبور کرده، است.

وی با بیان اینکه بخش اعظم این پروژه که اجرای آن 15 سال به طول انجامیده در دولت دکتر روحانی تکمیل و پیگیری شده که این مهم موجبات خوشحالی و رضایت مردم را فراهم کرده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: راه آهن گیلان از زمان افتتاح تاکنون همه روزه از رشت به تهران و بالعکس و هفته‌ای یکبار به مقصد مشهد مقدس در حرکت است.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال متناسب با تقاضای مردم تردد قطار در گیلان افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: این قطار با فروش بلیط و افزایش تردد مردم ثمرات اقتصادی و توسعه محور را برای گیلان به دنبال دارد.

سالاری خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم تا با افزایش شمار ترددهای قطار در گیلان سهولت در جریان سفر و نیز افزایش میزان ورود گردشگران به استان را شاهد باشیم.

وی با تقدیر از تمامی کسانی که در ادوار گذشته برای اجرا و افتتاح راه آهن گیلان تلاش کردند افزود: امیدواریم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت قطار رفاه عمومی را افزایش دهیم.

استاندار گیلان در پایان از پرسنل قطار مسافربری گیلان نیز تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است که ۱۲۰ نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان نخستین مسافران قطار گیلان با بدرقه رئیس جمهوری عازم مشهد شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز