خبرگزاری کار ایران

در مصاحبه با سایت باشگاه برایتون

جهانبخش: بازی در لیگ جزیره آرزوی بازیکنان ایرانی است.

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۷۲

علیرضا جهانبخش در مورد شرایط خود در لیگ برتر و باشگاه برایتون صحبت کرده‌است.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی باشگاه برایتون در دیدار هفته گذشته برابر هادرسفیلد اولین بازی‌اش برای برایتون در سال 2019 انجام داد که در نهایت برایتون موفق به شکست دادن حریف خود شد. 

جهانبخش درمورد بازی آخر هفته برایتون برابر کریستال پالاس گفت: این بازی برای هواداران ما اهمیت زیادی دارد. در تیم‌های قبلی خود و تیم ملی تجربه بازی در دیدارهای مهم زیادی داشتم و می‌دانم برد در این بازی برای هواداران چقدر اهمیت دارد. 

جهانبخش ادامه داد: بازی این هفته در خارج از خانه برگزار می‌شود و نمی‌توانیم حمایت هواداران خود را داشته‌باشیم اما انرژی که از سوی آن‌ها به ما می‌رسید باعث می‌شود برای برد وارد زمین شویم و به عشق هوادارنمان فوتبال بازی کنیم. 

جهانبخش در مورد اینکه هواداران دلیل اصلی زیبایی فوتبال هستند گفت: پیروزی می‌تواند تا چند روز باعث خوشحالی هواداران ما شود و برای خوشحال کردن هوادارانمان وارد زمین خواهیم شد و امیدواریم که بتوانیم این اتفاق مهم را رقم بزنیم. 

هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران درمورد انتقال خود از لیگ هلند به لیگ جزیره و چالش‌های پیشروی خود گفت: نزدیک به 6 سال در هلند بودم و روزهای خوبی را تجربه کردم. اینجا از لحاظ آب و هوایی شباهت زیادی به هلند دارد و کم کم به شرایط عادت می‌کنم. برایتون مردم بسیار خوب و مهربانی دارد که همیشه رفتار خوبی با من داشته‌اند. در روزهای اول شرایط سختی داشتم اما کم کم احساس می‌کنم اینجا مثل خانه خودم است. 

علیرضا جهانبخش در مورد هواداران فوتبال انگلیس گفت: هواداران فوتبال در انگلیس فوق‌العاده هستند. هر استادیوم جو خاص خودش را دارد و قبل از انتقال به برایتون هم این انتظار را داشتم. بازی در لیگ برتر آرزوی بسیاری از هم‌تیمی‌های من در تیم ملی است که سعی می‌کنم قدر این اتفاق را بدانم. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز