خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: نداشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال خلاء مهم ورزش فارس است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۷۰

وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد که استان فارس امروز به لحاظ زیرساخت‌ و میزبانی رویدادهای ورزشی جایگاه خوبی دارد و مهمترین خلاء آن، نداشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش ایلنا،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از روند تکمیل سالن 6 هزار نفری شیراز ابراز رضایت کرد و نوید داد: در سال آینده از ده سالن شش هزار نفری در سراسر کشور، پنج سالن افتتاح ‌می شود و به بهره برداری می رسد.

سلطانی فر در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از سالن 6 هزار نفری شیراز، تعداد سالن های شش هزار نفری در حال احداث کشور را ده سالن عنوان کرد و اظهار داشت: ساخت این سالن ها از ده تا پانزده سال پیش آغاز شده بود اما تا دو سال پیش متوقف بود که با برنامه ریزی که بر اساس منابع داشتیم ، در حال حاضر روند تکمیل هر ده پروژه خوب است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: وضعیت چند پروژه سالن 6 هزار نفری، به نسبت بقیه پروژه ها پیشرفت بهتری داشته از جمله شیراز  کرج، سنندج، کرمانشاه و ساری که انشاالله از این 10 پروژه، سال آینده 5 پروژه افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

سلطانی فر روند تکمیل سالن 6 هزار نفری فارس را نیز خوب توصیف کرد و‌ توضیح داد: این پروژه هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته و‌ مصالح مورد نیاز هم تامین شده و تمام تلاش ها در حال انجام است تا این پروژه در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وزیر ورزش و جوانان به افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز هم اشاره کرد و اظهار داشت: استان فارس دارای پتانسیل خوب ورزشی است و در سال های اخیر هم امکانات خوب ورزشی در این استان ایجاد شده و رویدادهای مهمی را هم میزبانی کرده است. استعدادهای زیادی هم در همه رشته ها داریم که خبرهای خوبی از ورزش فارس میشنویم که در آینده بهتر هم خواهد شد.

سلطانی فر ادامه داد: تمرکز ما بر این است که زیر ساخت ها را فراهم و استعدادیابی کنیم. در زمینه فراهم کردن امکانات برای ورزش های پایه در رده های سنی مختلف بسیار امیدواریم که بتوانیم قدم هایی را برای ورزش کشور برداریم که آینده خوبی را به همراه داشته باشد.

وی یکی از خلاءهای ورزش استان فارس را نداشتن تیم در لیگ برتر فوتبال دانست و اظهار داشت: این استان در گذشته دو‌تیم خوب فجر و برق را داشته و از بازیکنان خوبی برخوردار است که در حال حاضر هم بازی می کنند. امیدواریم با تلاش هایی که در حال انجام است این اتفاق هم رخ دهد و موجبات شور و شعف مردم فراهم آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز