خبرگزاری کار ایران

حساسیت‌ها به دربی تبریز؛ اتهام به تراکتور با سخاوت ماشین سازی

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۰۵

همانطور که انتظار می‌رفت تقابل ماشین‌سازی و تراکتورسازی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با حواشی بسیار زیادی همراه شد.

به گزارش ایلنا، دربی تبریز را تراکتور برد، خیلی هم آسان برد و 40 امتیازی شد، اما حالا مالکیت مشترک محمدرضا زنوزی بر هر دو تیم، به یک جنجال خبری بزرگ تبدیل شده است. از ابتدای فصل که زنوزی به طور همزمان تراکتورسازی و ماشین‌سازی را در لیگ برتر تصاحب کرد، مکررا این هشدار داده شد که چنین اتفاقی قانونی نیست و مخصوصا هنگام تقابل مستقیم دو تیم می‌تواند تبعات بسیار زیادی داشته باشد.

بازی رفت را تراکتور 2 بر یک برد، اما آن زمان جدول مسابقات شکل جدی به خودش نگرفته بود و پیروزی حداقلی سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر، کسی را متعجب نکرد. حالا اما شرایط فرق دارد. در حال حاضر و در آغاز ثلث سوم مسابقات لیگ، تراکتورسازی در کنار چهار تیم پرسپولیس، پدیده مشهد، استقلال تهران و سپاهان اصفهان در کورس فشرده قهرمانی قرار دارد و طبیعی است که رقبا به جدال برادرانه دربی تبریز با حساسیت بیشتری نگاه کنند.

این اتفاقی است که روز پنجشنبه رخ داد و برتری 2 بر صفر تراکتورسازی با آماجی از حملات و اتهام‌زنی‌های اهالی فوتبال ایران و حتی برخی مسوولان باشگاه‌ها مواجه شد. جنجال در مورد این بازی، البته از قبل از مسابقه آغاز شد؛ جایی که ماشین‌سازی به عنوان میزبان، به راحتی از خیر بازی در ورزشگاه بنیان‌دیزل گذشت و پذیرفت که در زمین خانگی تراکتورسازی به میدان برود.

این اتفاق درحالی رخ می‌داد که تراکتورسازی درطول این فصل فقط دو پیروزی بیرون از خانه کسب کرده بود و برگزاری بازی در بنیان‌دیزل می‌توانست به ماشین کمک کند، اما سخاوتمندی عجیب مدیران این باشگاه، موج جدیدی از اتهام‌زنی‌ها را به دنبال آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز