خبرگزاری کار ایران

برانکو: قهرمانی در هر سه جام را می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۵۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تیمش برای قهرمانی در تمامی جام‌ها به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق دینامو زاگرب و فعلی تیم فوتبال پرسپولیس در صحبت‌هایی درباره عملکرددینامو زاگرب برابر بنفیکا در لیگ اروپا به صحبت  پرداخت. دیداری که در بازی رفت تیم کروات با یک گل به پیروزی رسید.

برانکو در ابتدا درباره جذب بودیمیر، گفت‌: بودیمیر را به  این خاطر جذب کردیم که من به این نتیجه رسیدم که نیاز به یک بازیکن بلند قامت در خط حمله داریم. به مهاجمی نیاز داشتم که شرایط کار در تیم بزرگ را بداند. او در دینامو پا به توپ شده و این را می‌داند که چه فشاری  بر روی بازیکنان وجود دارد و من نیز مطمئن هستم که او در ادامه عملکرد بسیار خوبی برای ما خواهد داشت. پرسپولیس هم مانند دینامو تیمی است که در همه بازی‌ها برای کسب برد به میدان می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود، اضافه کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و من مطمئنم که هواداران انتظارات زیادی از ما دارند و کسب جام اجتناب ناپذیر است. ما می‌خواهیم علاوه بر کسب جام فوتبال خوب و جذابی را نیز به نمایش بگذاریم، چون پرسپولیس تیم بزرگی در ایران است و این چیزی است که هواداران از ما این انتظار را دارند.

وی ادامه داد: ما در این سال تاکنون توانسته‌ایم سوپر کاپ را به دست بیاوریم و در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. در حال حاضر هم در نیمه نهایی جام حذفی قرار داریم و در لیگ هم برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنیم. من می‌خواهم سه جام امسال با پرسپولیس ببرم. سوپرکاپ را در حال حاضر از آن خود کرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد تا به جام حذفی و لیگ هم برسیم. اگر هم در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله پایانی صعود کنیم و قهرمان شویم، هیچ کسی خوشحال‌تر از ما نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز