خبرگزاری کار ایران

رضایی: من هم مثل ترابی مصدوم شدم / با لک رقابت دارم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۶۴

دورازه بان تیم نساجی گفت: خیر به هیچ عنوان پنالتی نبود. من نمی‌خواستم جلوی آن را بگیریم و هر دو سرعت‌مان بالا بود و تعادل‌مان از دست رفت.

به گزارش ایلنا، محمدامین رضایی در مورد تساوی پرسپولیس و نساجی گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و بچه‌ها تلاش زیادی کردند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و در این هوا چندین ساعت ایستاده به تشویق تیم پرداختند.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش رضایت داشت، گفت: خودم که نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم امیدوارم مربیان و هواداران راضی باشند.

دروازه‌بان نساجی در مورد اینکه آیا نتیجه عادلانه بود، عنوان کرد: نتیجه خوب بود در دقایقی از بازی پرسپولیس و در دقایقی از مسابقه ما تیم بهتر زمین بودیم. دو تیم عملکرد جذابی داشتند و هواداران از بازی لذت بردند.

رضایی در رابطه با صحنه‌ای که با مهدی ترابی برخورد کرد و اینکه آیا پنالتی اتفاق افتاد، گفت: در آن صحنه هم من و هم ترابی تعادل‌مان را از دست دادیم و با شدت به یکدیگر برخورد کردیم که این باعث آسیب‌دیدگی ما شد.

وی در مورد اینکه آیا پنالتی رخ داد، گفت: خیر به هیچ عنوان پنالتی نبود. من نمی‌خواستم جلوی آن را بگیریم و هر دو سرعت‌مان بالا بود و تعادل‌مان از دست رفت.

رضایی در مورد اینکه آیا با حامد لک رقابت دارد، عنوان کرد: بله، رقابت هست اما این مسئله رد رفاقت است، حامد لک و نیما میرزازاد هر دو هم تیمی ما هستند و باعث افتخارم است که کنار آنها کار می‌کنیم ما همکاری خوبی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز