خبرگزاری کار ایران

آرام شدن فضا در رئال مادرید؛ آشتنی کنان راموس و پرز

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۷۱

پس از تشنج در رختکن رئال مادرید پس از باخت برابر آژاکس به نظر جو این تیم رو به بهبودی است.

به گزارش ایلنا، پس از 2 باخت متوالی در الکلاسیکو که منجر به حذف رئال مادرید از جام حذفی اسپانیا شد و باخت 4-1 بربر آژاکس در سنتیاگو برنابئو که نتیجه‌ای فاجعه بار برای رئال مادرید به حساب می‌آمد و منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا شد سرجیو راموس کاپیتان این تیم در رختکن با فلورنتینو پرز مدیر عامل رئال مادرید درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که این امر  منجر به به هم ریختن بیشتر فضا و تشنج در تیم رئال شد.

پس از درگیری لفظی سه شنبه شب در رختکن که حدود یک دقیقه به طول انجامید راموس و پرز پنج شنبه شب گفتگویی با آرامش با یکدیگر داشتهاند که منجر به آرام‌تر شدن فضای کهکشانی ها شده است. به گزارش شبکه تلویزیونی اسپانیا گفت و گوی پنج شنبه طولانی و عمیق نبوده اما به بهبود روابط این دو فرد کمک بسیاری کرده و منجر به اتخاذ موضع مثبت این دو نفر نسبت به یکدیگر شد.

هر دو راموس و پرز به دنبال یک گفت و گو مثبت هستند که باعث به وجود آمدن فضای آرام تری در رختکن و تیم رئال مادرید شود که این امر بتواند به این تیم در 12 بازی باقی مانده لالیگا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز