خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه یاد شهید همت را گرامی داشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۲۲

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در سالروز شهادت شهید محمدابراهیم همت، یاد و خاطره این سردار شهید را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی در سالروز شهادت سردار همت، با گرامیداشت یاد و خاطره او گفت: شهید همت تنها سردار میدان جنگ تحمیلی نبود؛ شهید همت سردار میدان‌‌‌های مختلف است؛ در مقام معلمی، سردار میدان تعلیم و پرورش، در رفتن به مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق دورافتاده قبل و بعد از انقلاب، سردار میدان مردمداری، با حضور در لبنان و مبارزه با رژیم صهیونیستی، سردار عرصه‌‌های منطقه‌‌ای و بین‌المللی و فرماندهی درخشان در عملیات‌‌‌های حساس دوران دفاع مقدس، او را سردار دفاع از آب و خاک کشور کرده است.

وی افزود: معلم، مبارز، رزمنده، فرمانده و شهادت او، سردار همت را به حق، «سیدالشهداء» هشت سال دفاع مقدس کرد، لقبی که همرزمان او به شایستگی به او دادند. یاد و خاطره این شهید و سردار سرافراز میدان های مختلف را گرامی می‌‌‌‌داریم و بر این باوریم که جامعه جوان امروز ما نیاز دارد که زندگی و سرگذشت این جوان پرافتخار و ایرانی را بداند، درک کند و سرلوحه زندگی خود قرار دهد. به روح این شهید و تمامی شهیدان سرافراز جنگ تحمیلی بخصوص سرداران شهید اسفند ماه حسین خرازی، حمید باکری و عباس کریمی و... درود می فرستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز