خبرگزاری کار ایران

شایعات نقل و اتقالاتی فوتبال انگلیس

از بازگشت بیل به جزیره تا احتمال انتقالی کروس به منچستر

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۱۱

تیم‌های بزرگ لیگ برتر تحرکات خود را در نقل و انتقالات از همین حالا آغاز کرده‌اندو به دنبال جذب گزینه‌های مناسب هستند.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به پایان فصل شایعات مربوط به پنجره تابستانی به اوج خود رسیده‌است و تیم‌های انگلیسی به دنبال تقویت خود هستند.

جدایی احتمالی الکسیس سانچز از منچستریونایتد

پس از پیوستن سانچز به منچستریونایتد هواداران این تیم امید زیادی به درخشش این بازیکن داشتند اما شرایط سانچز با آنچه از  او انتظار می‌رفت کاملا متفاوت بود. مصدومیت هفته گذشته هافبک شیاطین سرخ تردیدها را نسبت به او افزایش داد و به نظر می‌رسد به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده‌است. حقوق بالا سانچز و عملکرد ضعیف او مدیران منچستر یونایتد را بیشتر از همیشه برای فروش او متقاعد کرده‌است.

بازگشت گرت بیل به لیگ جزیره

گرت بیل را می‌توان یکی از بازیکنان مورد علاقه فلورنتینو پرز دانست که اگر حمایت‌های مدیر رئال از او نبود خیلی زودتر از این‌ها مادرید را ترک ‌می‌کرد. بیل هرگز نتوانست جانشین مناسبی برای کریستیانو رونالدو باشد و مصدومیت‌های بی‌شمار او در نهایت کاسه صبر هواداران و مدیران رئال را لبریز کرد تا به گفته رومان کالدرون مدیر سابق باشگاه جدایی او از کهکشانی‌ها در پایان فصل قطعی باشد.

لیگ جزیره به عنوان مقصد قطعی بیل معرفی شده و انتظار می‌رود بازگشت به تاتنهام و یا پیوستن به منچستر یونایتد گزینه‌های پیشرو بیل باشد.

تونی کروس، سیتی یا یونایتد ؟

به نظر می‌رسد تونی کروس فصل آینده را در شهر منچستر بگذراند اما مشخص نیست مقصد او کدام یک از تیم‌های این شهر خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده منچستر سیتی پیشنهادی 50 میلیون یورویی به مادریدی‌ها ارائه داده اما کهکشانی‌ها حاضر نیستند با مبلغی کمتر از 80 میلیون یورو هافبک خود را بفروشند. از طرف دیگر منچستر یونایتد با پیشنهادی 60 میلیون یورویی به دنبال این است هافبک آلمانی را از چنگ رقیب در بیاورد. با توجه به علاقه شخصی کروس برای انتقال به سیتی به نظر می‌رسد این تیم مقصد احتمالی او باشد.

مهاجم ناراضی میلان در اندیشه انتقال به تاتنهام

بعد از انتقال پیاتک به میلان و عملکرد فوق‌العاده‌اش در این تیم پاتریک کوترونه نیمکت نشین شده و دقایق زیادی در زمین حضور نداشته‌است. از تاتنهام و دورتمند به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده شده ولی میلان حاضر به قطعی کردن این انتقال با مبلغ کمتر از 35 میلیون یورو نیست. با توجه به سن کم کوترونه و استعدادی که از خود نشان داده انتقال قرضی این بازیکن به یک تیم و بازگشت مجدد به میلان هم می‌تواند یکی از گزینه‌های او در مقطع فعلی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز