خبرگزاری کار ایران

ناکامی در آسیا

پاتوسی برای استقلال مامه تیام نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۷۰

در شرایطی که پاتوسی در سه بازی اخیر استقلال در لیگ خوب درخشید، اما در نخستین گام این تیم در بازی‌های آسیایی این بازیکن هم نتوانست گره‌ای از تیم استقلال باز کند.

به گزارش ایلنا،  تا اینجای کار در بین خارجی‌های استقلال طی چند سال اخیر این تیام بود که توانست در بازی‌های آسیایی به استقلال کمک زیادی بکند. این بازیکن سنگالی حالا مقیاسی است برای سنجیدن توانایی‌های بازیکنان خارجی که به استقلال می‌آیند. البته این را باید گفت در شبی که استقلال خوب بازی نکرد یک بازیکن نمی‌تواند نقش زیادی در نتیجه گرفتن داشته باشد، خصوصا اینکه استقلال سه گل دریافت کرده و در چنین شرایطی نوک پیکان انتقادات به طرف مدافعان بیشتر نشانه می‌رود تا بازیکنان دیگر.

استقلال همچنان زمان دارد و تاکنون فقط یک بازی گذشته است؛ شاید این تیم با ریکاوری روحی و مرور اشتباهات تاکتیکی که در بازی با الدحیل داشت به شرایط بازی‌ها برگردد. یک بازی هم فرصت خوبی برای سنجش توانایی بازیکنان نیست. پاتوسی و سایر بازیکنان استقلال هم می‌توانند در بازی العین جبران کنند. این روزها تمام نگاه‌ها به خرید جدید استقلال است؛ خریدی که استثنائا خوب از آب درآمد و در بازی‌های لیگ روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد اما آنچه رزومه خوب این روزهای پاتوسی را کامل می‌کند، درخشش در بازی‌های آسیایی است.

مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال در صحبت‌های خود عنوان کرده بود که از بازی استقلال مقابل الدحیل شوکه شده، خیلی‌ها مثل امیرآبادی از نمایش آبی‌ها شوکه شده بودند و منتظر هستند که تیم استقلال در بازی با العین قدر فرصت‌ها را دانسته و نتیجه بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز