خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز انجام شد؛

گشایش نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان "رنگین‌کمان" در آستارا

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۴۹

ظهر امروز آیین گشایش نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان رنگین کمان در با حضور مسئولان و هنردوستان شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، امروز پنج‌شنبه مراسم افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان به مدیریت خانم سیما قهری مدیره گالری رنگین‌کمان با حضور شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد، هنرجویان و اولیای آنها در محل این آموزشگاه برگزار شد.

رئیس ارشاد در آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از خانم قهری و خوشامدگویی به حاضرین، اظهار امیدواری کرد که با ایجاد بسترهای مناسب و برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی شاهد هر چه بیشتر برگزار شدن این مراسم و در نتیجه شاهد شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان در این شهرستان باشیم.

خانم قهری هم در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست اداره ارشاد آستارا در مورد انگیزه برپایی این نمایشگاه گفت: هر ساله و به‌صورت دوره‌ای عملکرد هنرجویان خود را به صورت نمایشگاهی عرضه می‌کند و بسیار امیدوار است که برپایی این‌گونه نمایشگاه ها موجب ارتقاء هر چه بیشتر هنرهای تجسمی در این شهرستان باشد.

وی همچنین اظهار داشت: گالری رنگین کمان از سال ۹۰ شروع بکار کرده و در حال حاضر حدود پنجاه هنرجو از ۵ سال تا ۴۵ سال زیر نظر وی در دو بخش رنگ انگشتی، مداد رنگی و مداد شمعی برای کودکان و تکنیک های اکرولیک، رنگ روغن و طراحی با زغال برای بزرگسالان به آموزش نقاشی مشغول می باشند.

سیما قهری متولد ۱۳۵۵ و از هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان است که به گفته خودش از سال ۷۲ کار خود را شروع کرده و تاکنون بیش از ۵ نمایشگاه در شهرهای مختلف استان گیلان برگزارکرده و معتقد است که وجود یک فرهنگسرا و یا نگارخانه برای شهرستانی مثل آستارا که از جایگاه خاص فرهنگی برخوردار است، بسیار ضروری بنظر می رسد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز