خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در جلسه توسعه و برگزیدگان با حضور رییس‌جمهور خبر داد؛

کاهش ۱۰ ساله میانگین سنی مدیران گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۰۳۲

نماینده عالی دولت در گیلان به جوانگرایی در حوزه مدیران و کاهش میانگین سن از 53 به 43 سال اشاره کرد و افزود: باتوجه به افزایش حضور بانوان در سطوح عالی مدیریتی استان امیدواریم با سیاستهای دولت تدبیر و امید گامهای بهتری در این مسیر برداشته شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری امشب در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌‌های زیربنایی و اقتصادی استان گیلان با حضور رییس‌‌‌جمهور با اشاره به اینکه گیلان در حوزه‌‌های اقتصادی ظرفیت‌‌های بسیاری دارد، گفت: وجود سواحل، مرز و دریا امکان ارتباط با کشورهای حاشیه خزر را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه شرایط نزولات جوی و طبیعت بی‌‌نظیر و مواهب الهی باعث شده ظرفیت‌‌های گردشگری بسیاری برای این استان فراهم شود و با توجه به نزدیکی به پایتخت شرایط مناسبی برای جذب گردشگر وجود دارد، اظهار داشت: وضعیت اشتغال موجود در گیلان علیرغم کاهش بیکاری از ۱۵ درصد در سال ۹۱ به ۱۱ درصد در سال ۹۶ و ۹۷ متناسب با شرایط استان نیست.

استاندار گیلان استفاده از مواهب موجود در گیلان را نیازمند برنامه‌‌ریزی مناسب دانست و تصریح کرد: طرح‌های ساماندهی آب‌‌‌بندان‌‌ها و رودخانه‌‌ها، گیل‌‌پارک، بومگردی و احداث شناگاه‌‌ها که در برخی از آنان آغاز شده و برخی نیز در مرحله شروع هستیم.

سالاری افزود: در بخش تجارت نیز گیلان سابقه دیرینه‌‌‌‌ای دارد که می‌‌‌توانیم از این ظرفیت بهتر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه زمینه همکاری اتاق بازرگانی استان در جهت انجام هرگونه اقدام موثر برای توسعه فراهم است، خاطرنشان کرد: در صورتی که با تشخیص دولت دبیرخانه اجرای معاهده اوراسیا در استان گیلان تشکیل شود، گام‌های مثبتی توسط بازرگانان گیلانی با تجار روسیه برداشته می‌شود. در نوغانداری، شالی‌کاری و چای طرح‌‌‌هایی داریم که برای بهبود وضعیت آن نیازمند تصویب و تایید دولت هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به اهتمام ویژه شکل گرفته در جهت افزایش ارتباط مسئولان گیلانی با مردم اشاره کرد و ابراز داشت: در مسیر ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، رفع تشریفات اداری برای کاهش فاصله با مردم و عدم تداخل زمان کاری مدیران با امورات مراجعه‌‌‌کنندگان اقدامات موثری شده است.

سالاری به جوانگرایی در حوزه مدیران و کاهش میانگین سن از ۵۳ به ۴۳ سال اشاره و بیان کرد: تعداد بانوان در سطوح عالی مدیریتی استان از سه مدیر به ۱۵ مدیر افزایش یافته است و امیدواریم با سیاست‌های دولت تدبیر و امید گام‌های بهتری در این مسیر برداشته شود.

وی اضافه کرد: گیلانی‌‌‌ها مردم قدرشناس و مهمان‌‌نوازی هستند و امیدواریم با بهبود ارائه خدمات شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز