خبرگزاری کار ایران

علی‌عسگری: می‌خواهم فوتبالم را در اروپا ادامه بدهم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۸۸۵

مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد شرایط فعلی خود صحبت کرد.

حمیدرضا علی‌عسگری که در ابتدای فصل به تیم گل ریحان البرز پیوسته بود در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد جدایی از این تیم در نیم فصل اظهار داشت: قبل از شروع نیم فصل دوم لیگ یک قراردادم را با تیم گل ریحان البرز فسخ کردم.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد تیم آینده خود گفت: احتمالا از ایران می‌روم و تلاش می‌کنم فوتبالم را در خارج از کشور ادامه دهم. از اول فصل برنامه‌ام این بود که از ایران بروم و دلیل پیوستنم به لیگ یک هم این بود که در نیم فصل مشکلی برای جدایی از تیم نداشته باشم. اما متاسفانه مصدومیتی که داشتم باعث به هم ریختن تمام برنامه‌هایم شد.

وی ادامه داد: فعلا مربی خصوصی دارم و به صورت شخصی تمرین می‌کنم که آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم و بعد از اتمام مصدومیت مشکلی برای بازگشت به میادین نداشته باشم. کارهای لازم را انجام می‌دهم که انشالله در پایان فصل به تیمی خارجی منتقل شوم. تلاشم این است در خارج از ایران بازی کنم اما اگر این اتفاق هم نیفتاد با قدرت به لیگ برتر برمی‌گردم.

علی عسگری در پاسخ به این سوالات که تصمیمات بد فوتبالی باعث شد بازیکنی که کاپیتان پرسپولیس بود و همه به اوج گرفتنش امید داشتند از چرخه ستاره‌های لیگ برتر خارج شود عنوان داشت: متاسفانه تصمیم‌های اشتباهی که داشتم باعث شد نتوانم انتظارات را برآورده کنم و حتی نتوانستم به انتظاراتی که از خودم داشتم برسم.

وی افزود: اما هنوز هم برای بازگشت دیر نشده و خرداد ماه تازه 29 ساله می‌شوم و هنوز همه چیز برای من تمام نشده. در این چند سال سابقه بازی در لیگ برتر را دارم و شرایط نسبتا خوبی هم داشتم اما متاسفانه در تیم‌هایی بازی کردم که به چشم نیامدم و دیده نشدم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد اینکه 29 سالگی برای انتقال به اروپا دیر است و اینکه پیشرفت بازیکن در این سن سخت است و این انتقال فقط از لحاظ مالی برایش سود دارد عنوان کرد: شاید برای پیشرفت دیر باشد اما برای فوتبال بازی کردن دیر نشده‌است. متاسفانه فوتبال ایران شرایط خوبی ندارد و در این چند سال با وجود اینکه در لیگ بودم دیده نشدم. مسائل حاشیه‌ای زیادی از جمله هواداران، رسانه‌ها، لیدر‌ها و ... در فوتبال ایران وجود دارد که در این سال‌ها خودم را درگیر این مسائل نکرده‌ام.

علی عسگری در مورد اینکه هیچ وقت خودش را درگیر مسائلی از جمله رسانه‌ها و لیدرها نکرده و شاید همین دلیلی برای دیده نشدن و فراموش شدنش باشد گفت: در ابتدای فصل هم پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری داشتم که اتفاقا پیشنهادات خوبی هم بود ولی چون نمی‌خواستم اتفاقات این سه سال برایم تکرار شود تصمیم جدی داشتم که به خارج از ایران منتقل شوم. متاسفانه در این سال‌ها و حتی در فصل قبل عملکرد خوبی داشتم. در بازی برابر استقلال نیز موفق شدم یکی از سه گل برتر فصل را به ثمر برسانم اما تیم‌هایی که در آن‌ها بازی کردم زیاد مطرح نبودند و باعث شد عملکردم به چشم نیاید.

وی افزود: برنامه اصلی من برای انتقال به خارج از ایران بود ولی متاسفانه مصدومیتی که داشتم برنامه‌های من رو به هم ریخت و دارم خودم را آماده می‌کنم که فصل بعد به تیم خوبی منتقل شوم.

حمید علی عسگری در مورد مقصد احتمالی‌اش گفت: قبل از شروع فصل صحبت‌هایی با چند تیم داشتم اما مصدومیتم اوضاع را به هم ریخت. به دنبال انتقال به یک لیگ و تیم خوب هستم و اگر این اتفاق رخ ندهد با قدرت به لیگ برتر برمی‌گردم.

علی عسگری در مورد افت بازیکنانی که از پرسپولیس و استقلال جدا می‌شوند و به هم ریختن آن‌ها از لحاظ روحی عنوان داشت: شرایط من نسبت به بقیه بازیکنان خاص تر بود چون از 17 سالگی در پرسپولیس بودم و 8 سال برای پرسپولیس به میدان رفتم که به بازی برای پرسپولیس کاملا عادت داشتم. از طرفی جدایی من از پرسپولیس با فوت هادی نوروزی همزمان شد و این اتفاق باعث شد کاملا از فوتبال دلسرد شوم. ولی برای سال آینده برنامه خوبی دارم و انشالله با یک انتخاب خوب دوباره خودم را نشان می‌دهم.

علی عسگری در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمانی دو فصل گذشته را تکرار کند گفت: عملکرد پرسپولیس در نیم فصل دوم را مناسب ندیدم و با توجه به حریفان قوی که در صدر جدول دارند برای تکرار قهرمانی آقای برانکو باید شرایط تیم را تغییر دهد. امیدوارم پرسپولیس زودتر به خودش بیاید و بتواند قهرمانی فصل‌های گذشته را تکرار کند چون به پایان لیگ نزدیک می‌شویم و جبران امتیازات از دست داده سخت خواهد شد.

علی عسگری به عنوان بازیکنی که سابقه چندین بار حضور در دربی را دارد در مورد شرایط دو تیم در این بازی عنوان داشت: از لحاظ روحی شرایط دو تیم تقریبا یکسان است. اما دربی بازی است که به آمار و ارقام قبل بازی ربطی ندارد و وقتی وارد زمین میشی همه چیز می‌تواند تغییر کند. تیمی که بتواند بهتر خودش را در زمین جمع کند برنده این بازی خواهدبود.

 

گفتگو از: محمد سعیدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز