خبرگزاری کار ایران

برگزاری اختتامیه جشنواره رویش دانشگاه علمی کاربردی در بازار بزرگ ایران

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۵۸

مراسم اختتامیه دومین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی، در مرکز نمایشگاهی «بازار بزرگ ایران» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مراسم گفت: من از تمام کسانی که آثارشان در این جشنواره به نمایش در آمد تشکر می‌کنم. 370 اثر از 300 کانون به جشنواره ارسال شده بود که عدد قابل توجهی است.

ریاست دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی ادامه داد: به دلیل پراکندگی واحدهای دانشگاه جامع علمی کاربردی این جشنواره در جمع‌آوری نیروها بسیار مهم بود و در سال آینده باید تعداد کانون‌های شرکت کننده افزایش پیدا کند. تفاوت دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر دانشگاه‌ها در این است که ما به دنبال این هستیم که فعالیت‌های علمی دانشجویان در نهایت به کسب و کار تبدیل شود. این موضوع در دانشگاه علمی کاربردی، سابقه دارد و برای کشور نیز مفید بوده است.

محمدحسین امید با اشاره به این که تقویت کانون‌ها مطالبه من است، افزود: در هر مرکز دانشگاهی حداقل باید یک کانون فرهنگی، هنری وجود داشته باشد و حداقل با 600 کانون در سراسر کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: انتظار ما در برگزاری این جشنواره این است که کمک کنیم دانشجو در رشته‌ای درس بخواند که پس از فارغ‌التحصیلی، شغل او هم همان رشته باشد. فرض ما در دانشگاه جامع علمی کابردی این است که هر دانشجو در حوزه‌ای که از نظر شغلی به آن علاقه دارد در حال تحصیل است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: هدف دانشگاه این است که دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه جامع علمی کاربردی، خودشان یک کسب و کار راه بیندازند و کارآفرین باشند، نه کارمند.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از برترین‌های برگزیده دومین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه جامع علمی کابردی در حضور رییس و مسئولان ارشد این دانشگاه تجلیل و لوح تقدیر و جوایز آنان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز