خبرگزاری کار ایران

اوضاع در مسجدسلیمان بحرانی شد

اعتصاب به 3 روز رسید

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۵۸

نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم در تهران مهمان استقلال است. اوضاع این تیم در کمتر از دو روز مانده به بازی در تهران اصلا خوب نیست.

به گزارش ایلنا،نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم در تهران مهمان استقلال است. اوضاع این تیم در کمتر از دو روز مانده به بازی در تهران اصلا خوب نیست.

نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل با مشکلات مالی شدیدی مواجه بود. حتی به خاطر این مشکلات عبدا... ویسی رفت تا مرزبان جانشین او شود. در این مدت مرزبان هم چندین بار از مشکلات مالی گله کرد ولی گوش مدیران نفت بدهکار نبود. بالاخره صبر بازیکنان نفت لبریز شد و بعد از بازی با نساجی دیگر حاضر به تمرین نشدند تا مطالبات‌شان پرداخت شود.

بعد از اینکه نفتی‌ها بعد از بازی با نساجی ریکاوری کردند دیگر حاضر نشدند تمرین کنند و حالا اعتصاب آنها با احتساب روز گذشته به سه روز رسید!

روز گذشته حتی وساطت علیرضا مرزبان هم فایده نداشت و بازیکن‌های این تیم روی علیرضا مرزبان را زمین انداختند و حاضر نشدند تمرین کنند.

بازیکنان نفت به سرمربی تیم اعلام کردند تا زمانی که باشگاه مطالبات‌شان را پرداخت نکند حاضر به تمرین نخواهند بود. حالا این تیم باید پس‌فردا در تهران به مصاف استقلال برود و معلوم نیست چگونه و با کدام آمادگی می‌خواهند این دیدار را برگزار کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز