خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی سرگروه‌های سینمایی در سال ۹۸/ ۱۲ فیلم نامزد نهایی اکران نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۷۸

سینماهای سینماهای استقلال، آزادی، باغ کتاب، ایران، زندگی، آستارا، فرهنگ به عنوان سرگروه‌های سینمایی در سال ۹۸ اعلام شد.

علی سرتیپی (سخنگوی شورای عالی اکران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر (۱۴ اسفندماه) گفت: در این جلسه ۱۲ فیلم به عنوان فیلم‌های نهایی برای اکران در نوروز مشخص شدند که از بین این فیلم، ۷ فیلم برای اکران قطعی نوروز انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: فیلم‌های سینمایی متری شش و نیم، غلامرضا تختی، رحمان ۱۴۰۰، تگزاس ۲، درخونگاه، ایکس لارج، ۴ انگشت، تیغ و ترمه، زندانی‌ها، دیدن این فیلم جرم است، زیرنظر و ژن خوک فیلم‌هایی هستند که اگر بتوانند پروانه نمایش خود را بگیرند، می‌توانند قراردادهای خود را هفته آینده در کارگروه اکران ارایه کنند.

سرتیپی افزود: همچنین در این جلسه مشخص شد سینماهای استقلال، آزادی، باغ کتاب، ایران، زندگی، آستارا، فرهنگ به عنوان ۷ گروه سینمایی، سرگروه‌های اکران در سال آینده را برعهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: مصوب شد در اکران نوروز ۹۸ حداکثر سه فیلم کمدی اکران شود و هر دفتر پخش فقط می‌تواند یک عنوان فیلم سینمایی در نوروز به نمایش دربیاورد.

سرتیپی افزود: فیلم‌های متقاضی قراردادهای خود را در روز دوشنبه ۲۰ اسفند در کارگروه اکران ثبت می‌کنند و در صورت مصوب شدن می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۲ اسفند اکران خود را آغاز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز