خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه ای صورت گرفت؛

دعوت امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار لاهیجان برای حضور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۷۱

نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار لاهیجان در بیانیه‌ای بر ضرورت حضور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور در این شرایط ویژه تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، ذبیح نیکفر نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام صدیق امام‌جمعه و سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان در بیانیه‌ای بر ضرورت حضور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور در این شرایط ویژه تاکید کردند.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

شهروندان فرهنگ دوست و فهیم شهرستان لاهیجان 

با سلام و احترام 
اینک در آستانه‌ی بهاری دیگر و مهیا شدن برای استقبال از فصل بهار همدلانه و هم گام برای پیشواز از جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه آماده می‌شویم.

حضور پرشور مردم فرهنگ دوست و میهمان نواز لاهیجان صحنه های شوق و امید را همانند گذشته خلق می کند و نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب می‌کند‌.

امید است در صبح روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه شاهد حضور بی‌نظیر شهروندان عزیز شهرستان لاهیجان در کنار مردمان گیلان زمین در ورزشگاه تختی باشیم.

مهدی صدیق 
امام جمعه شهرستان لاهیجان

ذبیح نیکفر 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

سید اسماعیل میرغضنفری 
فرماندار شهرستان لاهیجان
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز