خبرگزاری کار ایران

جنجال‌های دنباله‌دار یک پنالتی مشکوک؛ تراکتور علیه کارشناس اصفهانی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۳۹

هواداران تراکتورسازی به کارشناسی برنامه نود در مورد بازی این تیم با سپاهان معترض شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپاهان از حساسیت و اهمیت بالایی برای هواداران دو تیم برخوردار بود و با وجود گذشت چند روز از این مسابقه همچنان در مورد اتفاقات و حواشی آن بحث می‌شود.

این دیدار در حالی با برتری 2 بر صفر تراکتورسازان به پایان رسید که سپاهانی‌ها نسبت به تصمیمات اشکان خورشیدی، داور بازی معترض بودند و اشتباهات داوری را در نتیجه بازی تاثیرگذار دانستند.

کارشناسی‌های انجام شده در مورد داوری این بازی از سوی کارشناسان مختلف داوری بازتاب نظرات مختلفی بود که آنها داشتند و بیشترین بحث بر روی صحنه خطای مهدی کیانی در محوطه جریمه سپاهان روی استوکس بود که توسط داور پنالتی تشخیص داده شد و تبدیل به گل دوم تراکتورسازان شد.

شب گذشته در برنامه نود کارشناسی داوری این بازی توسط نوید مظفری انجام شد و طی آن گفته شد که هر دو گل تراکتورسازی که روی ضربه ایستگاه و ضربه پنالتی به ثمر رسیده حاصل تصمیم اشتباه داور بوده و همچنین گل کی‌روش استنلی به تراکتورسازی که با اعلام خطا از سوی خورشیدی مردود اعلام شد هم سالم بوده است.

این موضوع بازتاب زیادی در فضای مجازی و بین هواداران سپاهان و تراکتورسازی داشته است و سپاهانی‌ها با استناد به این کارشناسی انجام شده تیم خود را بار دیگر قربانی اشتباهات داوری دانستند ولی تراکتوری‌ها موضع دیگری داشتند.

هواداران تیم تبریزی با استناد به اصالت اصفهانی نوید مظفری، بی‌طرفی او در کارشناسی‌های انجام شده را زیر سوال بردند و همین موضوع بهانه‌ای شد تا در فضای مجازی و صفحه شخصی مظفری در اینستاگرام حضور فعالی داشته و اعتراضات شدیدی به صحبت‌های او در نود داشته باشند.

هواداران تراکتورسازی بیش از دو مورد دیگر روی صحنه پنالتی زوم کرده و آن را اشتباه فاحش آقای کارشناس می‌دانند چرا که عقیده دارند تصاویر به وضوح از صحت این پنالتی می‌گویند.

حال باید دید جنجال‌های پس از بازی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

جنجال‌های دنباله‌دار یک پنالتی مشکوک؛ تراکتور علیه کارشناس اصفهانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز