خبرگزاری کار ایران

در نشست با مدیران ورزش سازمانهای تابعه وزارت کار

دادکان: قهرمانان واقعی در مثابل ظلم و فساد واکنش نشان می دهند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۴۳

ورزش دارای فلسفه ای خاص است و اینجا ما برای مخاطبینی با گستردگی 14 میلیون کارگر و 42 میلیون خانواده آنها باید فعالیت و برنامه ریزی کنیم لازم است از سلامتی و تندرستی خود نیز نباید غافل شویم.

به گزارش ایلنا، نشست مشترک هم اندیشی و هماهنگی فعالیت های ورزشی وزارت متبوع و سازمانهای تابعه با حضور مدیران و مسئولین ورزش سازمانها و نهادهای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور دکتر دادکان مشاور وزیر و فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزش کارگران امروز تشکیل شد.

 

 نشست مشترک هم اندیشی و هماهنگی فعالیت های ورزشی وزارت متبوع و سازمانهای تابعه با حضور مدیران و مسئولین ورزش سازمانها و نهادهای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با  حضور دکتر دادکان مشاور وزیر و فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزش کارگران امروز تشکیل شد.

 

در این نشست که به منظور هماهنگی بین سازمانهای تابعه و همکاری های متقابل و افزایش و تقویت نقاط اشتراک در امر ورزش و سلامتی جامعه کار و تولید تشکیل شد مشاور ورزشی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ورزش تنها به قهرمانی ها و مدال آوری ها خلاصه نمی شود بلکه قهرمان و ورزشکاران دارای روحیه ای حساس هستند و از حق و حقیقت دفاع می کنند و درمقابل ظلم و فساد ایستادگی دارند.

 

وی گفت: ورزش دارای فلسفه ای خاص است و اینجا ما برای مخاطبینی با گستردگی 14 میلیون  کارگر و 42 میلیون خانواده آنها باید فعالیت و برنامه ریزی کنیم لازم است از سلامتی و تندرستی خود نیز نباید غافل شویم.

 

دکتر دادکان در پاسخ به برخی گلایه مندی ها در محدود کردن ورزش کارکنان بخش ها و سازمانهای تابعه گفت: شما که مسئولیت ورزش در سازمان خود را برعهده دارید با هنر ارتباطی خود بایستی با مدیریت تعامل داشته باشید و به گونه‌ای رفتار کنید و ایشان را توجیه کنید که خودشان هم در کنار پرسنل به ورزش بپردازند با این وجود هرجا احساس می‌کنید که برخی تبصره ها راه ورزش شما و پرسنل سازمان شما را محدود می کند  نامه ای مستند تهیه کنید تا دستور رفع موانع اینچنینی را از جناب وزیر دریافت کنیم.

 

مشاور ورزشی وزیر با بیان اینکه آقای شریعتمداری از افراد علاقمند به ورزش است و هرجا که بوده منشا خیر برای ورزش بوده است افزود: من با روحیات آقای شریعتمداری آشنایی کاملی دارم و خوشبختانه می توانم اینجا خدمت شما این قول را بدهم که در جلسه بعدی گامهای کاربردی تر و موثر تری را در جهت ایجاد بستری مناسب جهت توسعه ورزش در سازمانهای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برداریم و اصولا ما برای این دور هم جمع شدیم تا با همکاری یکدیگر قدمهایی را برای رفاه حال مردم و کارگران در بخش ورزش برداریم.

 

وی در توضیح روحیات ورزشکاران و قهرمانان گفت: قهرمانان واقعی و ورزشکاران بلحاظ روحی افرادی بسیارحساس هستند و درد جامعه و درد همکار و دوست و هموطن خود را زودتر از دیگران می بینند و حس می کنند بنابراین می بینیم که قهرمانان واقعی همچون غلامرضا تختی در برابر حوادث و اتفاقات روز جامعه زمان خود بموقع واکنش نشان داده و اکنون هم هرجا مشکلی طبیعی و یا مشکلاتی دیگر برای جامعه بوجود می آید قهرمانان و ورزشکاران پیشقدم هستند و این است که من به عنوان یک ورزشکار و فردی که نیم قرن در ورزش به صورت مستقیم هستم عرض می کنم ورزش تنها وسیله بسیار مهم و ارزان در جهت سلامت جامعه و افراد جامعه است و اگر برای کارگران و بازنشستگان قرار است برنامه ریزی سلامت محور  شود  ابتدا خود متولیان و مسئولین باید به ورزش بپردازند و از این رو با تداوم جلسات این گروه و سایر سازمان ها تابعه به جمع بندی های خوبی خواهیم رسید.

 

در این نشست فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران با خیرمقدم به مسئولین و مدیران ورزش سازمان های تابعه گفت: این نشست ها را با یک هدفگذاری مشخص ادامه می دهیم و اعتقاد داریم که وظیفه سنگینی بر روی دوش ما گذاشته شده چرا که سلامت نیروی کار و برنامه ریزی برای رسیدن به سلامت جامعه هدف بر عهده ما نهاده شده و یقینا این جلسات و تداوم آن راهکارهای جدیدی را فراروی اهداف ورزش کارگری و ورزش سازمانهای تابعه قرار خواهد داد.

 

حاضران در این نشست که دیدگاههای خوبی را برای ادامه جلسات هم اندیشی ارائه دادند عبارتند از :

 

آقایان عبدالرضا محمدی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی – علی اشتری رییس اداره تربیت بدنی سازمان تامین اجتماعی - ستار خوئی معاون خدمات رفاهی و تربیت بدنی بانک توسعه تعاون – داود دارابی رییس تربیت بدنی بانک توسعه تعاون – حسن یوسفی مسئول تربیت بدنی بانک رفاه کارگران – احمدرضا شجیعی معاون توسعه مدیریت سازمان بهزیستی – خداوردی رضایی مسئول ورزش موسسه کاروتامین اجتماعی – محمدعلی شراهی مدیر اداری موسسه کاروتامین اجتماعی ، غلامرضا نجفی رییس اداره رفاه آموزش فنی و حرفه ای کشور.

 

همچنین احمد اسناوندی معاون اداره کل امور ورزشی ، علی ابوالفتحی رییس اداره مسابقات اداره کل و جلال رحیمی راد کارشناس مسئول اداره کل ورزش کارگران نیز حضور داشتند.

 

نشست بعدی به پیشنهاد آقای ستار خویی معاون خدمات رفاهی و تربیت بدنی بانک توسعه تعاون به میزبانی بانک توسعه تعاون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز